Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Arme buren..... Morgen worden er minimaal 4 pakketjes voor de cabrio bezorgd en er is bij ons niemand thuis. Vrouw moet onverwacht werken.

Als het goed is, liggen morgen de volgende dingen op me te wachten: Automatten met oranje gestikte randen, veerpootbrug, speakers voor en achter (speakers die er nu in zitten zijn 3x niks) en verf/onderhoudsmiddel voor het lederen interieur.
En misschien dat de bestelde alarmset ook al onderweg is  :eusa_shifty:

Ik heb binnenkort weer wat te doen  ;D

peteRRR

Dacht dat jij in het verleden min of meer opgelucht was dat de pakjes juist bij de buren terecht kwamen en niet direct in Moedersschoot.

Groet. ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

BBS

De buren vragen binnenkort stallingsgeld voor het aannemen en bewaren van alle pakketjes ;D
Volvoloos....

elianmars

Citaat van: peteRRR op 02-07-2014 20:21:58
Dacht dat jij in het verleden min of meer opgelucht was dat de pakjes juist bij de buren terecht kwamen en niet direct in Moedersschoot.

Groet. ;D

Ik heb het deze keer maar eerlijk opgebiecht  ;D

Bovendien is moeders ook helemaal in haar nopjes met de wagen, dus het mag (nog)  :P

elianmars

Ondertussen gaat het met de V70 gewoon zonder problemen. De wagen bevalt me nog altijd zeer goed en ik kan me nog niet voorstellen dat er ooit een andere voor in de plaats gaat komen.

Binnenkort mag-ie laten zien wat-ie waard is en ons naar ItaliĆ« brengen (en hopelijk ook weer terug)  :)

peteRRR

Citaat van: elianmars op 02-07-2014 20:25:25
Citaat van: peteRRR op 02-07-2014 20:21:58

Groet. ;D

Ik heb het deze keer maar eerlijk opgebiecht  ;D

Bovendien is moeders ook helemaal in haar nopjes met de haar wagen, dus het mag (nog)  :P

;D ;)
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Chris

Citaat van: elianmars op 02-07-2014 20:27:13
Ondertussen gaat het met de V70 gewoon zonder problemen. De wagen bevalt me nog altijd zeer goed en ik kan me nog niet voorstellen dat er ooit een andere voor in de plaats gaat komen.

Binnenkort mag-ie laten zien wat-ie waard is en ons naar ItaliĆ« brengen (en hopelijk ook weer terug)  :)

Mooi toch? Ook al loer ik qua ruimte weleens wat om heen, de S60 bevalt nogsteeds prima. Hoeft wat mij betreft dus ook absoluut niet weg.

Ik ga dezelfde rit deze zomer ook maken. Mag de S ook weer eens goed aan de bak 8). Mooi stukje rijplezier wat met zo'n N helemaal geen straf is qua kilometers :).

GeertG

Grappig, al 2 dagen deze week een zelfde blauwe 306 in de regio gezien  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

elianmars

Citaat van: GeertG op 03-07-2014 09:52:25

En dan moet je natuurlijk aan mij denken :)  ;D

Walter

ik zag er maandag ook 1 rijden, in de regio van Marcel. Maar ja, kon 'm niet zijn want er zaten lm-velgen onder

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

GeertG

Citaat van: elianmars op 03-07-2014 10:14:22
Citaat van: GeertG op 03-07-2014 09:52:25

En dan moet je natuurlijk aan mij denken :)  ;D

:-*

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

elianmars

Citaat van: Walter op 03-07-2014 10:19:32
ik zag er maandag ook 1 rijden, in de regio van Marcel. Maar ja, kon 'm niet zijn want er zaten lm-velgen onder

Zie je rijdend het verschil tussen lichtmetaal en wieldoppen? ;D

UserID25761

Citaat van: elianmars op 03-07-2014 12:49:40
Citaat van: Walter op 03-07-2014 10:19:32

Zie je rijdend het verschil tussen lichtmetaal en wieldoppen? ;D

als je heel hard rijd wel  :eusa_whistle:

Lunadust

Bij jouw wieldoppen moet je stilstaand al goed kijken om dat te zien.
Techneut, geen dichter.

elianmars

Citaat van: Lunadust op 03-07-2014 12:51:49
Bij jouw wieldoppen moet je stilstaand al goed kijken om dat te zien.

Daarom ja :P