Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Volvoboy

Die bodykit.... Die wil toch iedereen.... :eusa_shifty: :eusa_sick:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

elianmars

peteRRR

Dacht dat Dimma de optical tuner van Peugeot was,.....en zelfs dat gaat vaak te ver.
Wat daar voor skirts op zitten kan echt niet. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Citaat van: peteRRR op 06-09-2014 00:28:57
Dacht dat Dimma de optical tuner van Peugeot was,.....en zelfs dat gaat vaak te ver.
Wat daar voor skirts op zitten kan echt niet. ;D

Groet.

Nou.... De Dimma uitvoering van de cabrio vind ik toch wel heel dik, hoor  :eusa_drool: :eusa_drool:

elianmars

Help de cabrio de winter door:

Vandaag een hardtop opgehaald  :eusa_dance:

Verkeerde kleur, maar voor een leuke prijs kunnen overnemen. Nu eens kijken wat te doen. Vragen aan de spuiter wat het kost om 'm in kleur te spuiten, of zelf mat zwart spuiten met de knikkerbus.

Lunadust

Had je daar de zaagtafel voor  nodig?

Maar even zonder gekheid, niet tobben met de knikkerbus.
Netjes laten spuiten.
Techneut, geen dichter.

elianmars

Citaat van: Lunadust op 04-10-2014 19:48:46
Had je daar de zaagtafel voor  nodig?

Maar even zonder gekheid, niet tobben met de knikkerbus.
Netjes laten spuiten.

Nee, daarvoor geen zaagtafel nodig  ;D

Ligt een beetje aan de prijs voor het spuiten. Er gaat alweer teveel geld naar de auto's  :eusa_shifty: :P   Dan maar (tijdelijk) matzwart. Bordeaux metallic staat voor geen meter op een blauwe wagen....

Lunadust

Dan zou ik em plasti dippen.
Dat krijg je er best makkelijk af mocht je alsnog besluiten om te spuiten.
Techneut, geen dichter.

elianmars

Citaat van: Lunadust op 04-10-2014 20:03:30
Dan zou ik em plasti dippen.
Dat krijg je er best makkelijk af mocht je alsnog besluiten om te spuiten.

Dan ben ik nog veel geld kwijt. Had al ff gekeken voor plastidip, maar je hebt best wel veel nodig om een goede laag te krijgen.

Zojuist nog spiegelkappen in primer besteld, dus ik vermoed dat de hardtop binnenkort toch bij de spuiter ligt  :eusa_angel:

knoopie

En zit de kap al in kleur op je waeghu..

elianmars

Neejjjjjj. Ik ben met een andere spuiter bezig. Vader van een teamgenootje van Daan, die samen met zijn broer een schadebedrijf heeft. Ik ben benieuwd wat hij ervoor rekent. Hij zou van de week even langs komen om de hardtop te bekijken (hij woont om de hoek  ;D ).

Na mijn ergernis van gisteren met een zgn zelfstellende koppelingskabel ben ik vanavond bezig geweest met een handstellende kabel. Ook dat ging niet vanzelf. Paste niet zoals verwacht. Na wat aanpassingen (o.a. buitenkabel korter gemaakt) en overleg met Bas is het uiteindelijk toch gelukt  :D

elianmars

Tja, weinig te melden hier.....

Weer wat geld in de Peugeot gestoken (nieuw rubber boven de voorruit en a-stijlen gemonteerd, duur kreng.....  :eusa_shifty: en winterbanden op stalen velgen aangeschaft).

En vandaag de 240.000 km voorbij zien komen bij de V70. Het beestje rijdt nog altijd heerlijk en gedraagt zich prima. * klopt af op hout *  ;D

elianmars

Ha! Na wat graven heb ik dit topic weer gevonden  ;D

Eindelijk weer iets te melden over de Volvo. Sinds twee maanden hebben we Spotify in huis. Geen internet van KPN, dus we moeten er wel voor betalen. Geeft niks, want sindsdien kopen we geen CD's meer. Alles is op Spotify te vinden. We slaan veel op onze telefoons op en spelen dat af in huis en in de auto. In de Peugeot zat al een radio met bluetooth, dus daar ging het al.
Sinds vanavond is het ook mogelijk om in de Volvo via bluetooth muziek vanaf de telefoon te beluisteren. Via eBay dit setje aangeschaft (zondagavond besteld, vandaag in huis):

Aansluiten stelde weinig voor en was in een half uurtje voor elkaar. Dat is inclusief heen en weer lopen naar de zaak om e.e.a. te halen.
Het geluid klinkt gewoon goed. Geen ruis of iets dergelijks. Ook geen scherpe tonen, zoals ik wel eens lees in reviews over de Yatour.

Voor nog geen negen tientjes inclusief verzenden klaar en gewoon lekker de originele radio kunnen behouden. We zijn er blij mee  :)

StefanCJ

Is de BT enkel voor het streamen van muziek of kun je er ook mee bellen?