Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

henry classic v70

Mooi Marcel, komt deze in plaats van de Peugeot..?
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Citaat van: henry classic v70 op 29-11-2015 20:04:03
Mooi Marcel, komt deze in plaats van de Peugeot..?

De Peugeot en Punto gaan eruit. Mijn vrouw heeft werk in ons dorp gevonden, dus zij heeft eigenlijk geen auto meer nodig. Cabrio rijden vinden we heerlijk en aangezien ik eigenlijk al jaren een C70 wil, hebben we besloten het op deze manier te doen.
Mijn vrouw vindt de C70 eigenlijk een beetje te groot, maar voor die paar keer dat ze de auto pakt, vindt ze het niet erg ;D

elianmars

En dit alles is de schuld van Joost, die me van de week de link naar de advertentie van deze wagen doorstuurde, met de opmerking "yolo" erbij ;D

Johann

Proficiat Marcel. Eindelijk verstandig.  ;)

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

)()()sT

Citaat van: elianmars op 29-11-2015 20:20:45
En dit alles is de schuld van Joost, die me van de week de link naar de advertentie van deze wagen doorstuurde, met de opmerking "yolo" erbij ;D


;D !

Gefeliciteerd! Yolo, dat dacht ik ook. Kunnen we komend voorjaar eens gaan cruisen samen 8)

arjen850

Die vind ik mooi :o ik hoop dat jullie veel plezier gaan beleven aan deze auto. Dit vind ik toch wel vele malen mooier als de Peugeot. En een schitterende kleur ook nog. Moet je er veel aan doen, of anders gevraagd: wat ga je er aan doen?

viking_in_shorts

Lekker hoor. Hoop dat er mooiere foto's onderweg zijn?

Sbv

Citaat van: arjen850 op 29-11-2015 20:54:14
Die vind ik mooi :o ik hoop dat jullie veel plezier gaan beleven aan deze auto. Dit vind ik toch wel vele malen mooier als de Peugeot. En een schitterende kleur ook nog. Moet je er veel aan doen, of anders gevraagd: wat ga je er aan doen?
Marcel kennende weer erg veel ;D

Bouke

Gefeliciteerd Mars met je 2T5 ;D

portlock

'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

big ben

Mooie auto  :eusa_clap:, felies!!

elianmars

Citaat van: Sbv op 29-11-2015 21:13:21
Citaat van: arjen850 op 29-11-2015 20:54:14
Die vind ik mooi :o ik hoop dat jullie veel plezier gaan beleven aan deze auto. Dit vind ik toch wel vele malen mooier als de Peugeot. En een schitterende kleur ook nog. Moet je er veel aan doen, of anders gevraagd: wat ga je er aan doen?
Marcel kennende weer erg veel ;D

Ben er ook bang voor.....  :eusa_shifty:

Voor zover ik vandaag heb kunnen ontdekken is-ie technisch in goede staat. Optisch iets minder (beetje roestvorming op bovenzijde achterschermen, net onder de ruiten) en de kap kan nog wel even mee, maar zal t.z.t. toch vervangen (moeten) worden. Ik weet dat vervangen niet goedkoop is, maar als de wagen straks verder in orde is, heb ik het er wel voor over om 'm (nog) mooier te krijgen.

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 29-11-2015 21:08:20
Lekker hoor. Hoop dat er mooiere foto's onderweg zijn?

Die zullen ongetwijfeld komen, Tim. De wagen staat op dit moment op vijf kwartier rijden van ons. We hebben er een dagje uit van gemaakt vandaag  ;D

Morgen of dinsdag gaan we 'm ophalen.

Claudia

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"