Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Nee, heldere achterlichten met normale koplampen zeker... Die heeft iemand anders inmiddels zich toegeƫigend. Net als die USA knippers ::)

elianmars

Citaat van: )()()sT op 16-01-2016 15:57:45
Nee, heldere achterlichten met normale koplampen zeker... Die heeft iemand anders inmiddels zich toegeƫigend. Net als die USA knippers ::)

Dat laatste is niet in het juiste whatsappgroepje gedaan, dus ze zijn nog niet vergeven  :eusa_whistle:

StefanCJ

elianmars

Vanavond even naar Barendrecht geweest. Met de C, want de V staat nog bij Bouke  ;D
Nog altijd geen brandend lampje, dus het vertrouwen is aan het groeien. Bovendien is het gemiddeld verbruik met 5 liter per 100 kilometer gezakt.
Dat zal waarschijnlijk nog wel verder zakken, als de thermostaat vervangen is. Deze blijft nu open staan, waardoor de koelvloeistof niet echt op temperatuur wil komen/blijven. Vooral tijdens rijden op de snelweg met buitentemperatuur rond 3 graden, zie je de temperatuur gewoon zakken.

Sbv

Zet er dan eens heel rap een andere thermostaat in.

Heb je trouwens niet gezien in Barendrecht ;D

StefanCJ

Thermostaat is onderweg naar IJsselstein ... Verzendklaar binnen 24h, alleen voordat het dan ook daadwerkelijk weg gaat duurt dan weer een week  :evil:

elianmars

En ik ben weer aan het twijfelen....  :-[ ;D

Ik kan waarschijnlijk een set lichte 18 inch Pegs overnemen. Die zou ik dan 's zomers onder de V70 willen leggen. Dan wil ik de 17inch zomerpegs onder de C70 in plaats van de Propus die ik nu heb.

Ik was bewust terug gegaan van 18 naar 17 inch op de V, omdat ik het net wat comfortabeler vind rijden. Maar 18 inch vind ik mooier staan.

Wat is wijsheid?  :eusa_think:

Ik moet sowieso even kijken of het gaat lukken met de huidige 17 inch Pegs onder de C. Daar liggen 235/45-17 banden om. Ik weet niet of dat goed gaat.

Sbv

18" staat vele malen mooier op de V70n
de 235 banden zou je moeten passen denk ik. Ruilen met Ries die moet dacht ik nieuwe zomerbanden en die kan wel 235 hebben op zijn V70n

V70geRwin

Citaat van: elianmars op 22-01-2016 10:03:26
En ik ben weer aan het twijfelen....  :-[ ;D

Ik kan waarschijnlijk een set lichte 18 inch Pegs overnemen. Die zou ik dan 's zomers onder de V70 willen leggen. Dan wil ik de 17inch zomerpegs onder de C70 in plaats van de Propus die ik nu heb.

Ik was bewust terug gegaan van 18 naar 17 inch op de V, omdat ik het net wat comfortabeler vind rijden. Maar 18 inch vind ik mooier staan.

Wat is wijsheid?  :eusa_think:

Ik moet sowieso even kijken of het gaat lukken met de huidige 17 inch Pegs onder de C. Daar liggen 235/45-17 banden om. Ik weet niet of dat goed gaat.

Wel mooi hoor 18 inch, de wagen kan het beter hebben.
Onder de classic is 17 al "kleiner" en staat 18 ook mooier.
Wellicht met de bandenkeuze voor een band met iets zachtere wang gaan?

Bij mij loopt 215/45 al aan in de V, heeft de C nog minder stuuruitslag?

Sbv

op C70 past 225-45-17 gewoon met blauwe uitslag begrenzers

elianmars

Zomerbanden van de 17 inch schieten aardig op. Met de C rijden we zo weinig, dat we daar nog wel even mee vooruit zouden kunnen. Ik denk dat Ries er in een paar maanden doorheen is ;D

V70geRwin

Citaat van: elianmars op 22-01-2016 10:16:22
Zomerbanden van de 17 inch schieten aardig op. Met de C rijden we zo weinig, dat we daar nog wel even mee vooruit zouden kunnen. Ik denk dat Ries er in een paar maanden doorheen is ;D

Met welke banden reed je de 18 inch die je als te hard ervoer?

Lunadust

Maak van die mooie N nou geen Sjonnie bak Mars, 17 is beter.
En Canistos horen onder een C.
Techneut, geen dichter.

Walter

Citaat van: elianmars op 22-01-2016 10:03:26

Wat is wijsheid?  :eusa_think:

als ik alleen deze twee zinnen lees, denk ik dat jij de enige bent die het antwoord weet. Mooier of comfortabeler, wat is belangrijker. En is minder mooi gelijk oerlelijk? Is minder comfortabel dan gelijk spartaans?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

elianmars

Citaat van: Lunadust op 22-01-2016 10:23:05
Maak van die mooie N nou geen Sjonnie bak Mars, 17 is beter.
En Canistos horen onder een C.

Ik vind Canisto niet mooi :P

Onze C is standaard met Propus afgeleverd.