Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ondanks dat ik me niet lekker voelde (vreselijke hoofdpijn en behoorlijk benauwd), vandaag toch e.e.a. aan de C gedaan.

Thermostaat en temperatuursensor vervangen, pakkingen van olieretour van de turbo vervangen, vacuümslangen vervangen, relais 99 geplaatst en linker deur en ruit beter afgesteld.

Ook nog even met de SC-901 bezig geweest. In plaats van custom equalizer heb ik 'm op convertible ingesteld. Klinkt nu wel (bijna) zoals ik graag wil. Veel beter :D

Ik zit nu heel zielig op de bank. Had misschien beter nóg rustiger aan kunnen doen vandaag    :eusa_shifty:

MarcoV

Beterschap, gaat weer griep rond in nl geloof ik  ???

MarcoV

maruska

huh, je verhaal was toch langer net ? of ben je geknipt ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 24-01-2016 21:08:26
huh, je verhaal was toch langer net ? of ben je geknipt ;D

Langer verhaal? Neu  :eusa_shifty:
Ik ben wel verknipt, trouwens  ;D

StefanCJ

Beterschap! Soms moet je gewoon even rustig aan doen, wel zo prettig voor jezelf.

Bouke

Ja Mars ff een tandje terug, die auto's zijn minder belangrijk dan je gezondheid ;)

elianmars

Citaat van: Bouke op 24-01-2016 23:12:05
Ja Mars ff een tandje terug, die auto's zijn minder belangrijk dan je gezondheid ;)

Toch vreemd om dat van jou te horen/lezen  ;D ;)

StefanCJ

Bouke

Citaat van: elianmars op 24-01-2016 23:20:50
Citaat van: Bouke op 24-01-2016 23:12:05

Toch vreemd om dat van jou te horen/lezen  ;D ;)
Bij mij valt er niks te redden maar bij jou wel :eusa_shifty: wij zien liever een gezonde dan straks een afgedraaide Marcel die blijft door gaan alleen zonder hulp te roepen :eusa_wall: Denk echt aan je zelf Mars het is het niet waard. ( ik kan het weten )
Hulp is nooit ver weg voor jou ;)

UserID6342

elianmars

Thanks, Bouk ;)

Vandaag weer een beetje opgeknapt, dus toch maar gaan werken :P

Ik kreeg vanmorgen een mail van Cabrioservice Memelink. Zaterdag 6 februari wordt de nieuwe softtop gemonteerd. Ook gelijk een nieuwe binnenhemel, dus de badkamer gaat nog wel wat langer duren. Ik had het er vanmorgen met mijn vrouw over en gelukkig kan ze er nog om lachen  :eusa_shifty: ;D

Sbv

nee ik doe kalm aan met de auto

MarcoV

T5-4life

Citaat van: elianmars op 25-01-2016 09:44:58
Thanks, Bouk ;)

Vandaag weer een beetje opgeknapt, dus toch maar gaan werken :P

Ik kreeg vanmorgen een mail van Cabrioservice Memelink. Zaterdag 6 februari wordt de nieuwe softtop gemonteerd. Ook gelijk een nieuwe binnenhemel, dus de badkamer gaat nog wel wat langer duren. Ik had het er vanmorgen met mijn vrouw over en gelukkig kan ze er nog om lachen  :eusa_shifty: ;D
Je leeft maar 1 keer! Kom je dat achterlicht dan ook ophalen? Is vlakbij  ;)
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

elianmars

Citaat van: Sbv op 25-01-2016 10:05:39
nee ik doe kalm aan met de auto

De C moet wel een beetje klaar zijn als het mooi weer gaat worden :P