Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 03-02-2016 21:27:32
Al klaar ondertussen?  ;D

Nope. Zo douchen en naar bed  :o

elianmars

Citaat van: Sbv op 03-02-2016 21:27:56
valt mee hoor, denk slechts een goede 3200 km afstand.

Je klust de laatste tijd zo vaak alleen dat ik inmiddels denk dat je het allemaal zelf zo kan :evil:

;D

T5-4life

Ik zou alles mooi tegelijk doen.
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

Bouke

Ik kan je ook helpen Mars, Sander de draagarmen van CY toen weer aan mij uitbesteed ;D En inderdaad je doet veel te veel alleen, er zijn diverse mensen die voor je paraat staan. Dus wanneer gaan we het doen, pakken we gelijk je cv mee :o . Ik heb nu een simpelere manier om je etm ex los te krijgen en weer vast. Ik heb het bij mijn auto en bij Stefan zo gedaan. Met 2,5 uur was de cv klaar incl de etm en dat fijnen drieweggevalding.

StefanCJ

Check, ik kom ook even helpen.

elianmars

Dan doe ik de draagarmen en stuurkogels, doen jullie de carterventilatie  :eusa_angel:

Ik heb voorheen altijd alleen gesleuteld. Soms onhandig, soms heerlijk rustig ;D

Bouke

Wanneer wil je dat evt doen? Gisteren :eusa_whistle:

elianmars

Als we het gisteren kunnen doen, dan graag :D

Voorlopig even geen tijd, helaas. Ik wil met de draagarmen wachten tot ik de stuurkogels binnen heb. Morgenmiddag richting Twente met de C. We blijven daar een weekend. Dan wordt zaterdag de nieuwe softtop gemonteerd. Weekend daar in de buurt verblijven scheelt twee keer heen en weer rijden ;D

En volgende week zit ik de hele week in Zeeland. We gaan een begin maken met de renovatie van de schuur van Arjen :)
Om reistijd te besparen verblijven we een midweek in Heinkenszand.

Enige nadeel is dat ik vrouw en kids een paar dagen moet missen  :eusa_shifty:

StefanCJ

Ga je met twee auto's richting Twente of krijg je daar een leenauto mee?

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 04-02-2016 13:18:37
Ga je met twee auto's richting Twente of krijg je daar een leenauto mee?

Ik heb mijn ouders uitgenodigd. Dus pa mag zaterdagmorgen vroeg uit bed om mee te rijden ;D

elianmars

Ik ben er blij mee! :D

Volgende stap wordt de roest laten verwijderen. Ik heb prijs opgevraagd en dat viel me reuze mee.

MarcoV

Wow dat ziet er weer prachtig uit Marcel!
Is het origineel volvo dak? Zie een soort van afwerkrand op de achterruit die volvo niet heeft.

MarcoV

LouisXIV

Errrruggg vet  :eusa_drool: :eusa_drool:wordt het mechaniek ook vervangen of alleen het doek?

LouisXIV

Citaat van: MarcoV op 06-02-2016 18:24:42
Is het origineel volvo dak? Zie een soort van afwerkrand op de achterruit die volvo niet heeft.

MarcoV
deze is juist beter dan origineel Volvo deze laat niet los😀

MarcoV

Citaat van: LouisXIV op 06-02-2016 18:31:02
Citaat van: MarcoV op 06-02-2016 18:24:42

MarcoV
deze is juist beter dan origineel Volvo deze laat niet los😀

Ja, dat is id de zwakke plek bij deze daken!
Ben benieuwd hoe deze zit!

MarcoV