Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: RoelNL op 10-03-2016 14:34:18
Lijkt net of de 855 erin geshopt is haha, hij lijkt zo klein bij de C en NN V70.

Dat viel me ook al op ;D

Woger

Waarschijnlijk is de weg daar heel breed  :)

elianmars

Citaat van: Woger op 10-03-2016 14:49:17
Waarschijnlijk is de weg daar heel breed  :)

Nee. Kan net een auto tussendoor.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 10-03-2016 14:18:39
Gisteren soort van meeting bij ons in de straat :D

http://myalbum.com/photo/nsMChdDmSQND/360.jpg

Rechts de NN-met-nieuwe-kont van Ewout en bovenin de voordeuren-kunnen-haaks-open -855 van ArjenT5R  ;D

Was leuk om jullie weer te zien! :)

Bijna weer thuis. Van het weekend maar even m'n blog bijwerken. Het was gezellig Mars. :D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Snellebaksteen

Heb ik gister de C70 met een aanhangertje zien rijden vanuit Zeeland?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Citaat van: Snellebaksteen op 13-03-2016 11:12:23
Heb ik gister de C70 met een aanhangertje zien rijden vanuit Zeeland?

Er zit wel een trekhaak onder, maar nee, voor zover ik weet stond de C het hele weekend voor de deur.

We zijn dit weekend in Winterberg geweest. Lekker twee daagjes geskied.
De heen- en terugreis waren geen straf. Het blijft een genot om in de V70 te rijden.
En het is natuurlijk geweldig als een nieuwe Golf Gti een oude Volvo, met skikoffer op het dak, niet bij kan houden ;D

Heerlijk weekend gehad! :)

Hiker

Lekker man! Even skiën!

En die Golfjes te kijk zetten blijft leuk  ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

elianmars

Afgelopen vrijdag heb ik de Propussen bij de garage afgegeven om ze te laten balanceren. Zojuist werd ik gebeld dat bij drie velgen de randen niet goed afsloten, waardoor de lucht uit de banden liep. Na opschuren is dat over.
Twee banden zijn echter zo verdroogd, dat daar nieuwe voor moeten komen.
Daar had ik niet op gerekend, maar ik ben blij dat het ontdekt is. Ik moet er toch niet aan denken dat er iets zou zijn gebeurd.....

MarcoV

Nou id, goed dat het ontdekt is!

Marco

T5-4life

Hopelijk hebben ze er ook nog een laag primer op gespoten na het schuren. Ik had het ook 3 jaar terug. Toen maar de boel uit elkaar gehaald en laten coaten. 
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

Hans Duiven

Citaat van: elianmars op 22-03-2016 11:03:52
Afgelopen vrijdag heb ik de Propussen bij de garage afgegeven om ze te laten balanceren. Zojuist werd ik gebeld dat bij drie velgen de randen niet goed afsloten, waardoor de lucht uit de banden liep. Na opschuren is dat over.
Twee banden zijn echter zo verdroogd, dat daar nieuwe voor moeten komen.
Daar had ik niet op gerekend, maar ik ben blij dat het ontdekt is. Ik moet er toch niet aan denken dat er iets zou zijn gebeurd.....

Siliconenkit werkt ook prima als je velg wat lekt.

elianmars

Vanmorgen de Propussen opgehaald bij de garage. De monteur liet me nog even de Maxxis banden zien. Op meerdere plekken scheuren van ca 40 cm lang  :o  De scheuren waren niet zichtbaar toen de banden op spanning stonden, maar kwamen tevoorschijn toen de monteur de spanning eraf haalde. Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar te lang met te lage spanning gereden.

Vanmiddag de wielen onder de wagen gelegd.
Ik heb het idee dat de trillingen bij 90 km/uur zijn verdwenen. 120 heb ik nog niet gereden, dus dat is nog even afwachten.

Verder nog de rubbers van de afdekkap van de softtop vast gelijmd. Ik had het met dubbelzijdig tape vastgezet, maar dat bleef niet goed zitten. Hopelijk blijft het nu wel zitten.

Nog even de wagen uitgelezen, om mijn oude Dice te testen. Deze werkt, evenals de nieuwe. Probleem met Vida lag dus bij de oude laptop die ik had. "Nieuwe" laptop aangeschaft en Vida 2014D erop gezet. Nu heb ik twee werkende Dices  :eusa_shifty:  ;D

Helaas ben ik iets te lang bezig geweest met Vida. De accu was zo ver leeg, dat de wagen niet meer wilde starten. Dus maar even aan de lader gehangen.

Ik ben er blij mee  8) :)

elmarconi

Citaat van: elianmars op 29-03-2016 19:53:52
Helaas ben ik iets te lang bezig geweest met Vida. De accu was zo ver leeg, dat de wagen niet meer wilde starten.

Hadden we bij de C70 van FGG ook al... Skoda er voor gezet...
--
Autogas Inside . . .

elianmars

Citaat van: Claudia op 29-03-2016 20:06:58
Cute! :)

Wat glimt dat ding belachelijk zeg!
Geloof dat ik die zwarte van mij maar eens bij jou moet brengen! :P

Nou..... Glimt me nog lang niet goed genoeg. Het ding zit echt vol met krassen, die er lastiger uit gaan dan ik had gehoopt  :eusa_shifty:

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.