Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Claudia

Cute! :)

Wat glimt dat ding belachelijk zeg!
Geloof dat ik die zwarte van mij maar eens bij jou moet brengen! :P
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

elmarconi

Citaat van: elianmars op 29-03-2016 19:53:52
Helaas ben ik iets te lang bezig geweest met Vida. De accu was zo ver leeg, dat de wagen niet meer wilde starten.

Hadden we bij de C70 van FGG ook al... Skoda er voor gezet...
--
Autogas Inside . . .

elianmars

Citaat van: Claudia op 29-03-2016 20:06:58
Cute! :)

Wat glimt dat ding belachelijk zeg!
Geloof dat ik die zwarte van mij maar eens bij jou moet brengen! :P

Nou..... Glimt me nog lang niet goed genoeg. Het ding zit echt vol met krassen, die er lastiger uit gaan dan ik had gehoopt  :eusa_shifty:

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Ewout Schalkwijk

Ik leg de auto standaard aan de lader als ik begin met Vida. De communicatie belast de accu behoorlijk. Alle 'computers' zijn vol in bedrijf tijdens de sessie en dat merk je echt.
Mooie car man. 8)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Zojuist weer e.e.a. besteld. Ik heb nu mooie brackets voor 302 remmen, dus tijd om het remmenspul aan te pakken.

Besteld zijn schijven en blokken voor voor- en achterzijde. Ook de handremvoeringen en bevestigingsset voor de voeringen. Dit alles van Ate. Ik wil geen ander spul eronder.
Verder nog een setje Goodridge rvs omvlochten remslangen besteld.

Binnenkort weer wat te klussen, dus  :D

StefanCJ

Lekker bezig weer, de C staat er knap bij. Succes met de 302 klus, ben benieuwd naar je ervaringen ervan op de C.

Bouke

Ziet er goed uit zo je seeeejjj alleen nog misschien een keer heldere koplampen en zo'n mooi xc-gril  :eusa_whistle:

elianmars

Citaat van: Bouke op 29-03-2016 23:40:03
Ziet er goed uit zo je seeeejjj alleen nog misschien een keer heldere koplampen en zo'n mooi xc-gril  :eusa_whistle:

Binnenkort in dit theater ;D

MarcoV


)()()sT

Gaat dat wel goed? 302mm? :D

maruska

ach ja, 320 is niet meer verkrijgbaar, dus dan maar met minder genoegen nemen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Het is dan wel een T5, maar zo'n cabrio nodigt niet echt uit tot trappen. 302 is weer net iets minder slecht dan 280 en ik wil er toch nieuw spul onder hebben. Het is nu een bonk roest.

dielie850

Ik dacht dat 302 standaard was op C70 :eusa_think:

Woger

hmm.. kijken of ik die van mij ook zo glimmend krijg  :eusa_shifty:
die rubbers van het afdek scherm heb ik ook ruzie mee gehad. welke lijm heb je nu gebruikt? Moet volgens mij in ieder geval sneldrogend zijn, want hij springt door de spanning continue los. Toen ik de hele kap er af had, afgelopen weekend kon ik hem op zijn dak leggen en vervolgens na het lijmen wat gewicht op zetten. Dat maakte het een stuk makkelijker.