Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Zwart en zwart is niet bepaald mijn combi, maar het ís wel een plaatje om te zien zo Marcel 8) :eusa_clap: :eusa_clap:
Volvoloos....

elianmars

Citaat van: BBS op 07-05-2016 22:22:21
Zwart en zwart is niet bepaald mijn combi, maar het ís wel een plaatje om te zien zo Marcel 8) :eusa_clap: :eusa_clap:

Ik was vanmorgen nog aan het mopperen op de zwarte lak en zei dat ik spijt had dat ik geen zilverkleurige C gekocht heb   :eusa_shhh:

Maar na een dagje poetsen ben ik er toch wel weer blij mee  ;D

t_w

Wat een plaatje!

Genieten met dit weer!

BBS

Citaat van: elianmars op 07-05-2016 22:25:46
Citaat van: BBS op 07-05-2016 22:22:21

Ik was vanmorgen nog aan het mopperen op de zwarte lak en zei dat ik spijt had dat ik geen zilverkleurige C gekocht heb   :eusa_shhh:

Maar na een dagje poetsen ben ik er toch wel weer blij mee  ;D
Zwart of donkergrijs, het beide kleuren waar je echt alles op ziet zitten.
En toch als je ze gepoetst hebt ben je er weer blij mee. Zo gaat dat bij mij ook ;D
Volvoloos....

maartendeb

Prachtige bak zo Marcel! Dit zijn net zulke mooie foto's als wijlen Roetmobiel, kun je zo laten posteren :)

elianmars

En een dag later ziet de lak er zo uit (019, dus geen metallic....):

:eusa_shifty:  :'(

Vandaag wel lekker met de C gereden. We hebben een beetje met het idee gespeeld om met de cabrio naar Frankrijk te gaan, aankomende zomervakantie, maar na vandaag besloten toch maar lekker met de V70 te gaan.

In de volle zon en deze temperatuur op display van de bc is het gewoon te warm, als je niet door kunt rijden....

henry classic v70

Heb net je foto's in groot formaat gekeken, erg coole wagen!!
Ik vind de C70 bumpert eigenlijk best goed staan i.c.m. 019 terwijl ik de R bumpert bij andere (lichtere) kleuren weer mooier vind...  :eusa_shifty:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Citaat van: henry classic v70 op 08-05-2016 19:51:21
Heb net je foto's in groot formaat gekeken, erg coole wagen!!
Ik vind de C70 bumpert eigenlijk best goed staan i.c.m. 019 terwijl ik de R bumpert bij andere (lichtere) kleuren weer mooier vind...  :eusa_shifty:

Dat vind ik ook. Ik heb dan ook totaal geen behoefte om er een R bumper onder te schroeven.

)()()sT

Ik heb de behoefte ook niet. Maar ga het toch doen ;D
Vind het wel opmerkelijk dat ik met de C-bumper af en toe bij een drempel de straat kus maar met de V70 nog nooit gehad.

Taranis

Zijn je schokdempers niet gewoon versleten?

MarcoV

Citaat van: )()()sT op 08-05-2016 21:46:18
Ik heb de behoefte ook niet. Maar ga het toch doen ;D
Vind het wel opmerkelijk dat ik met de C-bumper af en toe bij een drempel de straat kus maar met de V70 nog nooit gehad.

Originele bumper loopt wat lager door denk, met de R bumper op de Cabrio geen enkele last met drempels nu.
De oude bumper was aardig geschaafd van onder!

MarcoV

elianmars

Ik denk inderdaad dat de C bumper iets lager is dan de R bumper. Zelfs als ik langzaam over een drempel rijd, die bij ons om de hoek ligt, schaaft de onderkant over de straat.

Misschien eens een meting doen? Zou jij de afstand tussen straat en onderkant R bumper kunnen opmeten, Marco?

Edit: zojuist even gemeten. Bij onze C is de ruimte tussen bumper en straat een krappe 12 centimeter.

elianmars

Vanavond nog even bezig geweest met de C. Ik heb de rubbers, die op de achterschermen onder de achterste zijruitjes zitten, gedemonteerd. Morgen breng ik de wagen naar de spuiter die de achterschermen weer netjes gaat maken.
De roest is me vanaf aankoop al een doorn in het oog.

Rechterkant:

En de grote blaas aan de linkerkant. Ik had het behandeld en afgelakt, maar het roest vrolijk verder:

De voorbumper en motorkap mogen voor het mooie ook wel een nieuw laklaagje krijgen, maar dat komt t.z.t. wel.

Taranis

Met wat had je dat "behandeld"? Werkt inderdaad voor geen meter...  :-X

elianmars

Citaat van: Taranis op 09-05-2016 07:55:09
Met wat had je dat "behandeld"? Werkt inderdaad voor geen meter...  :-X

Het was al zo erg, hoor ;D

Novoroc of zoiets erop gesmeerd. Nou was dat potje wel al een beetje oud, dus de werking zal wel minder, of nul...., zijn geweest :P

Edit: het spul heet Noverox ;D