Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

ed

Ik zou lekker de Seicento als proefkonijn gebruiken. Straks bakken ze er niks van....
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

elianmars

Citaat van: ed op 30-04-2010 16:22:02
Ik zou lekker de Seicento als proefkonijn gebruiken. Straks bakken ze er niks van....

;D

Dat zal wel meevallen, denk ik. Ik heb foto's van diverse wagens, die onder handen zijn genomen, gezien. Ook een aantal positieve reacties gelezen.

Zondag gaan we 't zien :P

elianmars

Zo, de T5 staat bij de poetser. Ik ben reuze benieuwd naar het resultaat.
Ik heb twee BMW's bekeken die hij onder handen heeft genomen. Die zien er :eusa_drool: uit!

triton

Poetsen op zondag ?
Als dat maar goed gaat hahaha
Professioneel raddraaier

jan piet

Citaat van: triton op 02-05-2010 15:12:33
Poetsen op zondag ?
Als dat maar goed gaat hahaha

Zwart he?!?  :evil: ;D

MICHEL306

Hmm je kan poetsen en soppen wat je wilt...hij blijft zwart....  :eusa_doh:

Alle gein op n stokkie, ooit een zwarte Fiat Uno (is geen grap) in mijn bezit gehad en helaas moet ik je mee delen dat je altijd , en dan bedoel ik altijd vuil zal zien op  die kleur, het is echt een ramp...persoonlijk vindt ik zwart enorm mooi maar dat is de reden dat ik er nooit meer een wil in die kleur.  it drives ya nuts..

Affijn super mooie bak dus, en jou kennende zal er aardig gestreeft worden naar perfectie....
veel plezier en bekijks gewenst met deze wagen.

gr M

elianmars

elianmars

Citaat van: MICHEL306 op 02-05-2010 15:27:06
Hmm je kan poetsen en soppen wat je wilt...hij blijft zwart....  :eusa_doh:

Alle gein op n stokkie, ooit een zwarte Fiat Uno (is geen grap) in mijn bezit gehad en helaas moet ik je mee delen dat je altijd , en dan bedoel ik altijd vuil zal zien op  die kleur, het is echt een ramp...persoonlijk vindt ik zwart enorm mooi maar dat is de reden dat ik er nooit meer een wil in die kleur.  it drives ya nuts..

Affijn super mooie bak dus, en jou kennende zal er aardig gestreeft worden naar perfectie....
veel plezier en bekijks gewenst met deze wagen.

gr M

Het gaat mij niet om het vuil worden. Dat is niet zo erg. Elk weekend even wassen vind ik geen straf.

Er zitten (of zaten, inmiddels?) behoorlijk wat krasjes en swirls in de lak. Dat wordt dus vandaag aangepakt. Ik had er nu eens geen zin in om het zelf allemaal te doen.
Als straks het ergste er uit is, vind ik het niet zo erg om het een beetje bij te houden.

)()()sT

En btw, op een donkerblauwe heb je dat ook hoor  :eusa_eh:

;D

elianmars

De zo goed als nieuwe T5 staat weer voor de deur  :D

De buitenkant kan ik niet goed beoordelen omdat die nat is. Ik zie wel dat de diepe krassen in de deur veel minder zichtbaar zijn. Ook het chroom van de grill ziet er weer nieuw uit. Dat was wat vuil/dof geslagen.

Het interieur en de motorruimte zijn als nieuw  8)
Ook de wielen zien er nóg mooier uit.

Hopelijk is 't snel een keer droog, zodat ik de buitenkant goed kan beoordelen. Wat ik tot nu toe kan zien, ziet er zeer gelikt uit.

rogerV701998

Citaat van: elianmars op 02-05-2010 19:36:25

De buitenkant kan ik niet goed beoordelen omdat die nat is. Ik zie wel dat de diepe krassen in de deur veel minder zichtbaar zijn. Ook het chroom van de grill ziet er weer nieuw uit. Dat was wat vuil/dof geslagen.

Hopelijk is 't snel een keer droog, zodat ik de buitenkant goed kan beoordelen. Wat ik tot nu toe kan zien, ziet er zeer gelikt uit.

Plaatjes?

Laserblue

Citaat van: rogerV701998 op 02-05-2010 19:38:12
Citaat van: elianmars op 02-05-2010 19:36:25

Plaatjes?

of foto's?  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Jeff

Foto's ook al is het nat! ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850estatetdi

elianmars

Hier dan een paar foto's (zeurpieten  ::) ;D)