Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

verburgh

#1560
Nu eigenlijk nog een IPD CBV  ;) dan is die grijns op je gezicht er niet meer af te halen  ;D

elianmars

#1561
Vanavond heb ik een verzameling Powerflex bussen besteld. Ik ga proberen om de draagarmen met Powerflex te "reviseren".
Verder wil ik het ook in de versnellingsbaksteun monteren en in de bevestigingspunten van de dwarsbalk, waaraan de bovenste motorsteun is gemonteerd, zodat deze wat meer als veerpootbrug gaat fungeren.


Ook liggen er nieuwe velgen klaar voor de winterbanden. 17 inch Pegasus. Originele, uiteraard. Helaas zijn die alleen in de lichte, zilverkleurige, uitvoering te leveren.
Binnenkort maar eens gaan bedenken welke banden ik er op wil hebben.



De verkoper van de voorste schokbrekers blijft akelig stil, trouwens. Ik moet nog steeds het totaalbedrag inclusief de verzendkosten door krijgen van hem, dan kan ik betalen.
Als ik binnen een paar dagen nog niks heb gehoord, zie ik maar van de deal af. Dan maar iets meer betalen  ::)

Teddy81

Ik heb toevallig vandaag powerflex bussen in mijn draagarmen gemonteerd! WAT EEN VERSCHIL!!  :eusa_shock:
Je gaat blij zijn met die bussen. Ik had ze binnen één dag in huis!!

Jammer dat die GB van Jerd niets is geworden

elianmars

Citaat van: Teddy81 op 03-09-2010 23:59:12
Ik heb toevallig vandaag powerflex bussen in mijn draagarmen gemonteerd! WAT EEN VERSCHIL!!  :eusa_shock:
Je gaat blij zijn met die bussen. Ik had ze binnen één dag in huis!!

Jammer dat die GB van Jerd niets is geworden


Ja, inderdaad jammer van de Jerd GB, maar ik wil nu toch de versnellingsbaksteun in orde hebben. Er is ook nog helemaal geen zicht op eventuele levering van dat spul. We zijn nu al drie maanden verder.
Jij hebt de bestelling ook geannuleerd, zag ik.

Teddy81

Ja, ik moest ook echt mijn draagarmrubbers doen. De auto werd totaal onvoorspelbaar door de speling die erop zat. Als het nog komt neem ik het wel af, maar ik kon er ook echt niet meer op wachten. Overigens hoop ik nogsteeds op die shortshifter kit, dat lijkt me wel mooi! ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 03-09-2010 23:43:53
Vanavond heb ik een verzameling Powerflex bussen besteld. Ik ga proberen om de draagarmen met Powerflex te "reviseren".
Verder wil ik het ook in de versnellingsbaksteun monteren en in de bevestigingspunten van de dwarsbalk, waaraan de bovenste motorsteun is gemonteerd, zodat deze wat meer als veerpootbrug gaat fungeren.


Ook liggen er nieuwe velgen klaar voor de winterbanden. 17 inch Pegasus. Originele, uiteraard. Helaas zijn die alleen in de lichte, zilverkleurige, uitvoering te leveren.
Binnenkort maar eens gaan bedenken welke banden ik er op wil hebben.



De verkoper van de voorste schokbrekers blijft akelig stil, trouwens. Ik moet nog steeds het totaalbedrag inclusief de verzendkosten door krijgen van hem, dan kan ik betalen.
Als ik binnen een paar dagen nog niks heb gehoord, zie ik maar van de deal af. Dan maar iets meer betalen  ::)
ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Laat even weten met montage, dan nemen we de veerpootlagers gelijk mee.
Als de powerflexgoed bevallen ga ik deze ook monteren.

Kwa winterbanden worden het bij mij waarschijnlijk Nokia WR-G2 225-45-17 of eventueel 205-50-17

elianmars

Citaat van: Sbv op 04-09-2010 11:38:36
Kwa winterbanden worden het bij mij waarschijnlijk Nokia WR-G2 225-45-17 of eventueel 205-50-17

Kan je daar ook mee bellen? :eusa_think: ;D

knoopie

laat me maar weten wanneer je gaat klussen

;)

BenC70ES

Citaat van: Sbv op 04-09-2010 11:38:36Kwa winterbanden worden het bij mij waarschijnlijk Nokia WR-G2 225-45-17 of eventueel 205-50-17

Ik heb die in 225/40/18, maar ik vind ze nogal rumoerig...  voor de rest heel goed, wegligging, grip...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

viking_in_shorts

Citaat van: BenC70ES op 04-09-2010 12:32:21
Citaat van: Sbv op 04-09-2010 11:38:36Kwa winterbanden worden het bij mij waarschijnlijk Nokia WR-G2 225-45-17 of eventueel 205-50-17

Ik heb die in 225/40/18, maar ik vind ze nogal rumoerig...  voor de rest heel goed, wegligging, grip...

Heb ze ook en "rumoerig" is in de cabrio geen thema ... Dus goed tevreden mee.

elianmars

Citaat van: elianmars op 03-09-2010 23:43:53
De verkoper van de voorste schokbrekers blijft akelig stil, trouwens. Ik moet nog steeds het totaalbedrag inclusief de verzendkosten door krijgen van hem, dan kan ik betalen.
Als ik binnen een paar dagen nog niks heb gehoord, zie ik maar van de deal af. Dan maar iets meer betalen  ::)

Nog steeds niks vernomen van de verkoper. Pfff....... Zet de boel dan niet te koop, of zeg dat je niet wil verzenden naar het vasteland  ::)

)()()sT

Citaat van: Jeff op 02-09-2010 22:16:59
Citaat van: elianmars op 02-09-2010 22:15:10
Heb jij er al eentje klaarliggen, Jeff?  ;) ;D
Euh............... Nee moet nog steeds langs de Harskamp daar schijnen ze der eentje te hebben die bij het setje hoort. verder nog niet echt verder gekeken :-[

Gelukkig is de R weer in de maand  :eusa_whistle:

Mooi te lezen dat die tcv zoveel verschil maakt Mars!
Ik wil wel eens een rondje in je auto meerijden  ;D

elianmars

Citaat van: )()()sT op 05-09-2010 15:57:39
Ik wil wel eens een rondje in je auto meerijden  ;D


;)

elianmars

Citaat van: elianmars op 05-09-2010 13:49:24
Citaat van: elianmars op 03-09-2010 23:43:53
De verkoper van de voorste schokbrekers blijft akelig stil, trouwens. Ik moet nog steeds het totaalbedrag inclusief de verzendkosten door krijgen van hem, dan kan ik betalen.
Als ik binnen een paar dagen nog niks heb gehoord, zie ik maar van de deal af. Dan maar iets meer betalen  ::)

Nog steeds niks vernomen van de verkoper. Pfff....... Zet de boel dan niet te koop, of zeg dat je niet wil verzenden naar het vasteland  ::)


Geen steek verder....

Ik zag dat er nog iemand niet tevreden is met de verkoper, omdat hij niet reageert en heeft een negatieve feedback achter gelaten. Ik heb diegene een mail gestuurd om te vragen wat hij heeft gekocht. Waarschijnlijk heeft ook hij een set dempers willen aanschaffen. De veiling was voor twee sets.

Ik kan de verkoper wel een negatieve feedback geven, maar ben dan bang dat ik er (onterecht) eentje terug krijg. Heb dat al vaker meegemaakt.

razorx

#1574
Citaat van: elianmars op 10-09-2010 23:42:46
..
Ik kan de verkoper wel een negatieve feedback geven, maar ben dan bang dat ik er (onterecht) eentje terug krijg. Heb dat al vaker meegemaakt.
Who cares Marcel,
er zijn toch grenzen? Dan krijg je die maar, en geef je een correcte toelichting.
Groeten,
Yits.

Nee hoor laat je niet pesten.