Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

elianmars

#1800
Tussen 21.00 en 21.30 uur.


Ik ben alleen weer aan het twijfelen. Als ik het zo eens bekijk, vraag ik mij af of het wel gaat passen:

R bumpert:



De uitlaat die in het gat moet passen:




Ik heb het idee dat, doordat de pijpjes groter van diameter zijn, het aan de linkerkant krap gaat worden  :eusa_think:

Jeff

Om nou heel eerlijk te zijn, zie ik weinig verschil...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

marcelV70R

ach en als het niet past,
dan zet je hem wer op MP
dan mag diegene die nu €170 heeft geboden hem ophalen voor dat geld
kost het je ook niet echt veel!!

Marcel

elianmars

Citaat van: Jeff op 10-10-2010 22:17:21
Om nou heel eerlijk te zijn, zie ik weinig verschil...

Er zit ook heel weinig verschil in deze R bumper en een standaard bumper. Alleen het uitlaatgat zit er (in een originele zit een minimaal hapje, de uitlaat hangt er normaal gesproken achter) en de twee sleuven onderin.

Zo is de bumper origineel:





Jeff

Oke, maar een R achterbumper moet dan ook een R voorbumper worden. ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

elianmars

Citaat van: marcelV70R op 10-10-2010 22:28:24
ach en als het niet past,
dan zet je hem wer op MP
dan mag diegene die nu €170 heeft geboden hem ophalen voor dat geld
kost het je ook niet echt veel!!

Marcel

Da's waar. Bovendien is mijn eigen bumper niet echt strak. Dus wat dat betreft zou ik er sowieso op vooruit gaan.

peteRRR

Citaat van: elianmars op 10-10-2010 22:16:19
Tussen 21.00 en 21.30 uur.


Ik ben alleen weer aan het twijfelen. Als ik het zo eens bekijk, vraag ik mij af of het wel gaat passen:

R bumpert:

http://www.familie-verweij.nl/V70N/v70r2.jpg

De uitlaat die in het gat moet passen:

http://www.familie-verweij.nl/V70N/uitlaatRbumper.jpg


Ik heb het idee dat, doordat de pijpjes groter van diameter zijn, het aan de linkerkant krap gaat worden  :eusa_think:

Volgens mij is het gat bij de blauwe bumper hoger ingesneden,en ziet er naar uit dat daar meer ruimte zit.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Citaat van: Jeff op 10-10-2010 22:31:07
Oke, maar een R achterbumper moet dan ook een R voorbumper worden. ;)


Misschien dat ik die nog eens tegen kom. Enige nadeel vind ik dat daar altijd wissers op zitten. Dan krijg je van die driehoekjes in de bumper, of ik moet de boel verbouwen voor de hogedruk spuiters die er nu op zitten.



elianmars

Hoe dan ook, het beestje heeft het dit weekend zonder problemen gedaan naar de Ardennen en weer terug  ;D



Jeff

Citaat van: elianmars op 10-10-2010 22:38:36
Citaat van: Jeff op 10-10-2010 22:31:07
Oke, maar een R achterbumper moet dan ook een R voorbumper worden. ;)


Misschien dat ik die nog eens tegen kom. Enige nadeel vind ik dat daar altijd wissers op zitten. Dan krijg je van die driehoekjes in de bumper, of ik moet de boel verbouwen voor de hogedruk spuiters die er nu op zitten.

http://img.autotrader.nl/Volvo/V70/Volvo-V70-Stationwagen-Benzine-Blauw-001--6324167-Medium.jpg

Wel gaaf natuurlijk als je dat doet tenslotte is het wel gaaf. :)

Ben in ieder geval benieuwd naar het resultaat met de achterbumper. Succes in ieder geval! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

elianmars

Citaat van: Bas850 op 10-10-2010 22:03:05
He ik ga op de loer liggen om te kijken of ik je zie, hoelaat heb je afgesproken.

Bas

En? Heb je me nog gespot?  ;D


Ik heb de bumper vanavond opgehaald. Ziet er nog heel netjes uit. De bumper zelf is origineel zilverkleurig, de lip is er later onder gegaan. Die was eerst donkerblauw, dat is te zien onder de afgebladderde zilverkleurige lak. Voor zover ik het kan zien is er niks geschuurd, dus niet zo gek dat de lak er af komt  :eusa_doh:

Daar mag de spuiter zich druk over gaan maken. Al zal dat nog wel even gaan duren, want ik kreeg vanavond al van mijn vrouw op mijn falie dat ik alwéér iets voor de wagen ging ophalen  :eusa_shifty:

Dus nog maar even wachten met spuiten, mocht-ie passen  ;D

Jeff

Heb je niet gespot Marcel. Toch jammer dat ik het niet wist, anders had je wel even bakkie kunnen komen doen! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

verburgh

Citaat van: elianmars op 11-10-2010 23:30:36
Citaat van: Bas850 op 10-10-2010 22:03:05
He ik ga op de loer liggen om te kijken of ik je zie, hoelaat heb je afgesproken.

Bas

En? Heb je me nog gespot?  ;D


Ik heb de bumper vanavond opgehaald. Ziet er nog heel netjes uit. De bumper zelf is origineel zilverkleurig, de lip is er later onder gegaan. Die was eerst donkerblauw, dat is te zien onder de afgebladderde zilverkleurige lak. Voor zover ik het kan zien is er niks geschuurd, dus niet zo gek dat de lak er af komt  :eusa_doh:

Daar mag de spuiter zich druk over gaan maken. Al zal dat nog wel even gaan duren, want ik kreeg vanavond al van mijn vrouw op mijn falie dat ik alwéér iets voor de wagen ging ophalen  :eusa_shifty:

Dus nog maar even wachten met spuiten, mocht-ie passen  ;D

en je vrouw heeft zeker een kast vol met schoenen ;D

elianmars

Citaat van: Jeff op 11-10-2010 23:33:24
Toch jammer dat ik het niet wist, anders had je wel even bakkie kunnen komen doen! ;)

Citaat van: elianmars op 10-10-2010 21:56:07

Ik heb zojuist voor morgenavond met de verkoper afgesproken


;)


Ik was pas laat daar, Jeff. En ook pas weer om 22.30 uur thuis.

elianmars

Citaat van: verburgh op 11-10-2010 23:35:15
Citaat van: elianmars op 11-10-2010 23:30:36
Citaat van: Bas850 op 10-10-2010 22:03:05
He ik ga op de loer liggen om te kijken of ik je zie, hoelaat heb je afgesproken.

Bas

En? Heb je me nog gespot?  ;D


Ik heb de bumper vanavond opgehaald. Ziet er nog heel netjes uit. De bumper zelf is origineel zilverkleurig, de lip is er later onder gegaan. Die was eerst donkerblauw, dat is te zien onder de afgebladderde zilverkleurige lak. Voor zover ik het kan zien is er niks geschuurd, dus niet zo gek dat de lak er af komt  :eusa_doh:

Daar mag de spuiter zich druk over gaan maken. Al zal dat nog wel even gaan duren, want ik kreeg vanavond al van mijn vrouw op mijn falie dat ik alwéér iets voor de wagen ging ophalen  :eusa_shifty:

Dus nog maar even wachten met spuiten, mocht-ie passen  ;D

en je vrouw heeft zeker een kast vol met schoenen ;D

Dat wel, ja  ;D


Maar ik heb wel érg veel geld aan de wagen uitgegeven, sinds ik 'm heb. En er zijn er nog drie in huis die geld kosten. Dat wil ik nog wel eens vergeten  :eusa_shhh: