Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ik heb de 850 wel heel erg vertroeteld. Die is van een verwaarloosde bak in een beauty veranderd, maar ik vond altijd dat ik zo kort kon genieten van het resultaat. Als het één keer had geregend, was-ie weer smerig.

Ik zal ff een paar foto's van de 850 opsnorren.

elianmars

Zo zag-ie er uit toen ik 'm kocht:

En zo na dagenlang poetsen (Bumper, wielen en verlaging komen uiteraard niet door het poetsen  ;D):

Ik kan het dus wel. Alleen de zin ontbreekt. Ik denk dat ik oud word  :eusa_shifty: ;D

)()()sT

Hee, die auto heb ik recentelijk nog gezien  :D

henry classic v70

Wanneer is de Wax-Wizzard weer in het land ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Chris

Citaat van: elianmars op 07-01-2011 20:13:29
Ik heb de 850 wel heel erg vertroeteld. Die is van een verwaarloosde bak in een beauty veranderd, maar ik vond altijd dat ik zo kort kon genieten van het resultaat. Als het één keer had geregend, was-ie weer smerig.

Ik zal ff een paar foto's van de 850 opsnorren.

Dat snap ik wel hoor. Ziet hij er eindelijk mooi uit, regent het die nacht en is het de volgende ochtend weer een vuile bende. Dat irriteert mij ook.

Bouke

Hej Mars ik wil je motorkappie wel voor je polijsten hoor,vraag maar aan Sander hoe dat wordt 8) ;) ;D zeg maar wanneer je auto en z'n baasje er aan toe zijn ;D

elianmars

Citaat van: Bouke op 07-01-2011 21:04:50
Hej Mars ik wil je motorkappie wel voor je polijsten hoor,vraag maar aan Sander hoe dat wordt 8) ;) ;D zeg maar wanneer je auto en z'n baasje er aan toe zijn ;D

En als het dak en de rest ook vol krassen zitten?  :eusa_whistle:  ;D

Ik heb de rest nog niet goed bekeken. De motorkap stond onder tl lampen, waardoor het me opviel.

Sbv

Kom anders bij mij poetsen, heb nog wel een rustig plekje op zaterdag of zondag met voldoende ruimte. We staan droog en warm en hebben alle ruimte. Ik heb een poetstol

elianmars

Citaat van: Sbv op 07-01-2011 21:46:29
Kom anders bij mij poetsen, heb nog wel een rustig plekje op zaterdag of zondag met voldoende ruimte. We staan droog en warm en hebben alle ruimte. Ik heb een poetstol

We spreken wel een keer iets af  :)

antraciet

Tijdens de meeting in de achterhoek kom ook een poetshoek  :) ;D

gr Arjen

elianmars

Citaat van: antraciet op 07-01-2011 22:04:04
Tijdens de meeting in de achterhoek kom ook een poetshoek  :) ;D

gr Arjen

En wie gaat er dan voor me poetsen?  :D

antraciet

Word wel een mouw aan gepast toch met zoveel liefhebbers. Allemaal een klein stukje  ;) ;D

marcelV70R

Citaat van: elianmars op 07-01-2011 22:03:03
Citaat van: Sbv op 07-01-2011 21:46:29

We spreken wel een keer iets af  :)

mmm ik voel een mini poets meeting aankomen!! ;D
geef ff een seintje en count me in
weet nog een V70XC die een poetsbeurtje nodig heeft
ik heb zelf ook een poetstol

Marcel

grijzev70tdi

Ik weet ook nog wel een D5 :D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

antraciet