Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Nog een D5. en wat een mooie poetskleur dat zwart 019...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Bouke

Citaat van: elianmars op 07-01-2011 21:31:58
Citaat van: Bouke op 07-01-2011 21:04:50
Hej Mars ik wil je motorkappie wel voor je polijsten hoor,vraag maar aan Sander hoe dat wordt 8) ;) ;D zeg maar wanneer je auto en z'n baasje er aan toe zijn ;D

En als het dak en de rest ook vol krassen zitten?  :eusa_whistle:  ;D

Ik heb de rest nog niet goed bekeken. De motorkap stond onder tl lampen, waardoor het me opviel.
Komt goed ;) ;)

Bouke

Als ik het samen met Sander aan de poets ga dan komen we toch een heel eind ;) FF wat anders.Ik heb al een nieuwe pnp-switch in huis,ik moet alleen nog ff olie scoren,ga toch maar alleen verversen ipv spoelen dat scheelt veel wek en schijnt ook goed te zijn :)
We moeten maar weer is pben ;D

Chris

Ik heb waarschijnlijk ook binnekort de Ka van mijn vriendin nog te polijsten en poetsen... zit flink wat gepoets aan te komen ;D.

elianmars

Citaat van: Sbv op 07-01-2011 15:21:24
Mars,

Als je toch moet spuiten, doe dan gelijk gaten voor parkeersensoren dan ben je gelijk klaar.
Ben benieuwd hoe het in het echie eruit ziet

Zie je post nu pas......

Parkeersensoren zijn handig, maar ik vind het niet mooi staan. Die gaan er dus niet in komen.

Ik ben de laatste jaren één keer ergens tegenaan gereden met achteruit rijden. En dat was met parkeersensoren. Ik vertrouwde er teveel op  :eusa_wall: :eusa_wall:

Taranis

Citaat van: antraciet op 08-01-2011 00:22:56
vanavond volgegooid met diesel Kan volgens de computer 1450 km rijden  :o

Geef eens gas dan. Gisteren getankt, toen gaf ie aan dat ik 400 km kon met een volle tank. Lekker zuinig zo'n diesel ;D

On-topic: ik kom wel kijken tijdens het poetsen, maar zelf poetsen no way. Had ie maar geen auto moeten worden  :eusa_eh:

elianmars

Citaat van: Taranis op 10-01-2011 12:16:27

On-topic: ik kom wel kijken tijdens het poetsen, maar zelf poetsen no way. Had ie maar geen auto moeten worden  :eusa_eh:

;D ;D

antraciet

Citaat van: elianmars op 10-01-2011 14:28:44
Citaat van: Taranis op 10-01-2011 12:16:27

On-topic: ik kom wel kijken tijdens het poetsen, maar zelf poetsen no way. Had ie maar geen auto moeten worden  :eusa_eh:

;D ;D

Daarom heb ik al kontakt gelegd met een poetsbedrijf in Borculo voor de meeting in maart  ;)

grijzev70tdi

Ken wel een poetsbedrijf in borculo, weet zo niet meer hoe het heet, was een afkorting, zat vlakbij de renault sloop dacht ik. Namm was een afkorting.

Grolsch, het klinkt al lekkerder

antraciet

Zit tegenover de Multimate Jan Masselink is dat  ;)

grijzev70tdi

Het zou maar zo kunnen, ze hebben wel eens een auto bij ons gekocht
Grolsch, het klinkt al lekkerder

fredtref

elianmars

Quota

Citaat van: Snellebaksteen op 08-01-2011 03:31:43
Nog een D5. en wat een mooie poetskleur dat zwart 019...

Ik meld me er dan ook voor aan (ook met een V70N, alleen dan een 2.4D  :eusa_shifty: :eusa_shhh:)

Joppe

Citaat van: Quota op 12-01-2011 13:58:46alleen dan een 2.4D  :eusa_shifty: :eusa_shhh:)

Andere chip erin en je hebt ook een D5 :)
1995, Black Stone 850 2.3 T-5R.