Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

R o b

"Tefa's....zweer ik bij...iedere zichzelf respecteerde vrouw haat ze als de man ze aan heeft....iedere koele man heeft ze!"  ;D

Hoe ver ben je met de veerpootbrug Marcel?  :)

Laserblue

Citaat van: Misha op 15-02-2011 19:30:22
Citaat van: elianmars op 14-02-2011 08:46:10
Citaat van: razorx op 14-02-2011 00:57:17
Sterkte met je rug Marcel.
Je hebt maar één lichaam, en daar moet je nog een tijdje mee voortkunnen (werken).

Dank.

Ik geloof dat het niet zo verstandig is geweest, wat ik gisteren heb gedaan. Ik kon vanmorgen niet eens m'n schoenveters zelf strikken  :eusa_shifty:

http://i1185.photobucket.com/albums/z343/guust44/sandalen.jpg

ik heb ooit een leraar meubelmaker gehad die er zo bij liep  :eusa_sick: ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: R o b op 16-02-2011 08:38:21

Nog niet besteld. Zal volgende maand worden. Kun je nog wachten?  :eusa_shifty: ;D

R o b

Citaat van: elianmars op 16-02-2011 09:24:05
Citaat van: R o b op 16-02-2011 08:38:21

Nog niet besteld. Zal volgende maand worden. Kun je nog wachten?  :eusa_shifty: ;D

Jazeker, alvast dank!

De v40 is al duur zat

elianmars

Ik ben vanavond even met de meterhouder bezig geweest. Randje afgezaagd, waardoor deze iets dieper valt en gespoten in een matte kleur.
De kleur komt nu al beter bij het dashboard, maar is nog iets te donker naar mijn zin. Misschien later nog eens overspuiten, dat zie ik wel. Het is ook moeilijk te beoordelen in het donker  :eusa_shifty:

De olietemperatuur- en afr meter zijn nog steeds niet aangesloten. Ik moet er eerst achter komen welke draad ik moet hebben van de lambdasonde en bovendien wil m'n rug nog niet echt meewerken.

verburgh

Ik had/heb problemen met z'n AFR op de lambdasonde  van volvo, die dingen meten niet goed ;)

elianmars

Citaat van: verburgh op 16-02-2011 23:25:14
Ik had/heb problemen met z'n AFR op de lambdasonde  van volvo, die dingen meten niet goed ;)

Oh.....  :eusa_shifty:  En nu?  :eusa_think:

verburgh

Bij vollast gaf hij 0,71 aan dus veel te rijk, val wel mooi terug naar 1.

Nu had ik de AFR van een vriend even geleend en die gaf wel een goeie waarde aan met vollast.

elianmars

Citaat van: verburgh op 16-02-2011 23:30:30

Nu had ik de AFR van een vriend even geleend en die gaf wel een goeie waarde aan met vollast.

Wat heeft hij er voor eentje dan?

verburgh

Citaat van: elianmars op 16-02-2011 23:32:50

PLX, die heeft een eigen sonde, er zit al een aansluiting in jou downpipe voor die sonde.

elianmars

Citaat van: verburgh op 16-02-2011 23:35:29
Citaat van: elianmars op 16-02-2011 23:32:50

PLX, die heeft een eigen sonde, er zit al een aansluiting in jou downpipe voor die sonde.

Ja PLX. Mooi spul, maar ik heb geen zin om weer nieuwe meters te kopen.

verburgh

Proberen kan je het altijd.

elianmars

Gisteren en vandaag ben ik weer aan het knutselen geweest. Omdat ik toch niet helemaal tevreden ben met de meters bovenop het dashboard, heb ik iets aangeschaft om mee aan de slag te gaan.

Men nemen:

Beetje slopen:

De boel opgevuld:

Schuren, plamuren, schuren, plamuren, spuitplamuur:

De eerste van vele lagen matzwart:

Origineel rooster gedemonteerd, evenals de luchttoevoerbuis en het knutselwerk gemonteerd:

De kleur is het nog niet helemaal. Misschien kom ik nog eens een keer de goede kleur tegen, maar ik vind dit toch beter staan dan bovenop het dashboard  8)

antraciet

Heeel veel mooier zo  ;)

peteRRR

10 x keer beter dan op de dasch Marcel.

En nog eens heel leuk bedacht/gedaan zo.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla