Vraagje Elektrische spiegels

Gestart door StevenTC, 29-04-2010 22:17:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

StevenTC

Hallo iedereen,

Mijn vraag is toen ik de auto kocht zat er aan de bestuurderszijde een electrisch verstelbare spiegel maar ik heb maar 1 joystick en de kabelboom van het portier heeft alleen de draden van de spiegel verwarming.
Is het op te lossen met een andere kabelboom in het portier en een ander paneel in het middenconsole ?

mvg

Steven

-D©©©L-

in principe wel ja misschien moet je wel eerst even kijken of de draden van de middenconsole naar de a stijl er wel liggen ander die ook even leggen dat zijn er maar 4 dacht ik je kan er wel makkelijk bij.

UserID6342

Marco heeft gelijk, dat je moet je eerst even nalopen en even goed kijken of de J relais aansluiting 107 aanwezig is.  Ben laatst met de auto van Matthieu bezig geweest en daar lag alles in, zelfs de goede kabels voor de deuren, maar de relais aansluiting ontbrak compleet (ook nog nooit eerder gezien overigens) en die heeft Erwin erin gebouwd zodat hij nu toch electrische ramen aan de voorkant heeft.  Overigens heb ik de juiste kabelbomen voor in de L + R portieren nog wel liggen tbv spiegels en ramen.

StevenTC

#3
Citaat van: Dirk342 op 30-04-2010 06:15:00
Marco heeft gelijk, dat je moet je eerst even nalopen en even goed kijken of de J relais aansluiting 107 aanwezig is.  Ben laatst met de auto van Matthieu bezig geweest en daar lag alles in, zelfs de goede kabels voor de deuren, maar de relais aansluiting ontbrak compleet (ook nog nooit eerder gezien overigens) en die heeft Erwin erin gebouwd zodat hij nu toch electrische ramen aan de voorkant heeft.  Overigens heb ik de juiste kabelbomen voor in de L + R portieren nog wel liggen tbv spiegels en ramen.

Ik heb 3x J relais in het bakkie onder motorkap
dat word dan een keertje knutselen in nijmegen Dirk :P

UserID6342

Geen enkel probleem Steven, je bent welkom hoor :).