Weet iemand waar ik als particulier RIPCA connectoren kan kopen ?

Gestart door Misha, 02-05-2010 18:47:25

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Gaat specifieker om

RIPCA MHC23670 (female)
RIPCA MHC23680 (Male).

Ik zie hun website, maar kan er als particulier niets mee en zie het ook niet terugkomen bij Conrad.

Brezan kan het in theorie wel, maar er werd heeeeel erg moeilijk over gedaan alhier, overige automaterialenzaken wisten al helemaal niet wat ik bedoelde.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

razorx

Citaat van: Misha op 02-05-2010 18:47:25
Gaat specifieker om

RIPCA MHC23670 (female)
RIPCA MHC23680 (Male).

Ik zie hun website, maar kan er als particulier niets mee en zie het ook niet terugkomen bij Conrad.

Brezan kan het in theorie wel, maar er werd heeeeel erg moeilijk over gedaan alhier, overige automaterialenzaken wisten al helemaal niet wat ik bedoelde.
Heb je hier wat aan?
http://www.ripcamarine.com/epages/01020081.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/ripca2.testwebshop.nl/Categories/%226.1%20Connectors%20Superseal%22

Misha

Die had ik idd al gevonden, maar dan moet ik er direkt 10 afnemen, 100 pennekes e.d.

henry classic v70

'k Zal eens vragen bij Brezan in Epe, werken een paar kennissen van mij
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

pwassink

Of even via via bij farnell (duur & zakelijk) en of eurodis voorheen Texim (ook zakelijk) proberen

En als niets meer werkt doen of je een mogelijk grote klant bent met een project en een monsterzending vragen ..   :eusa_shhh:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

razorx

Tyco is zo'n beetje de connector fabrikant (AMP etc)

http://www.tycoelectronics.com/catalog/feat/en/c/10876
Beetje midden in de pagina.
De plaatjes zijn wat te algemeen, je kan beter de datasheet bekijken.
En eventueel nog wat bladeren op hun site.

Als je hem vind of als het hem is is de kans groot dat RS online of Farnell hem heeft.
Eurodis/Texim was erg goed, maar online bestellen leken ze niet te willen of kunnen.
Misschien hebben ze hun online catalogus eindelijk op orde.
Het ging mij daar net allemaal wat te moeizaam.

jeroen74

Superseal 1.5?

Ik heb jaren geleden een klein collectie daarvan gekocht bij Farnell (zakelijk), maar zijn niet goedkoop. Ik heb er nog wel een paar liggen geloof ik, maar geen contacten/seals meer.

Je kan zo ook in Engeland kopen: klik

razorx

Als je van de volgende link niet heel geil wordt weet ik het niet ;)
http://nl.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=retrieveTfg&binCount=12&Ne=4294957974&Ntt=superseal&Ntk=I18NAll&Nr=AND%28avl%3Anl%2CsearchDiscon_nl%3AN%29&Ntx=mode%2Bmatchallpartial&N=4294954322&Nty=1
Ik weet niet of je daar als particulier kan bestellen, anders doe je het via mij.

Ze gaan wel per vijf, maar je zou ook nog verder kunnen googelen op het Tyco nummer.

elianmars

Zijn dit stekkertjes voor xenon verlichting, of zit ik er helemaal naast?  :eusa_shifty:

Misha

Citaat van: elianmars op 02-05-2010 22:28:00
Zijn dit stekkertjes voor xenon verlichting, of zit ik er helemaal naast?  :eusa_shifty:

Dit zijn stekkers om een fatsoenlijk verloopstuk te maken om 2005 lampen in een 2004 aan te sluiten zonder dus te hoeven knippen in de kabelboom of enge soldeertruken uit te halen.

Indirekt dus ja.