kkk k-24 turbo

Gestart door mitchelli, 03-05-2010 19:26:57

Vorige topic - Volgende topic

JW

Citaat van: Turbo-Geek op 03-05-2010 20:33:51
Mitch, je blijft met iedere TD04HL- variant met datzelfde formaat Turbine zitten.
Als jij echt een sprong wilt maken in power dan zul je met groffer geschut moeten gaan komen.

Ja precies. Bij een 19T en co is de turbine al niet bijzonder groot te noemen, eerder klein. Een turbine die meer gassen aan kan is the way to go ben ik het mee eens.

De Garrett upgrade opties lijken me ook het beste. Spruitstukje plat maken kan gewoon met de flex en bandschuurmachine, olie aanvoer en retour is wat aanpas werk maar met een behulpzame hydrauliek-boer kom je een heel end. Koelleidingen zijn vaak wel aan te passen. Blijven nog genoeg dingen over om aan te passen maarja, is wel de moeite waard denk ik.
240 Turbo | 1991 | 282Kkm | E85

joes

Citaat van: Eugene op 04-05-2010 13:07:04
Gewoon een 2871 of 3071 erop, da's IMO de enige bewezen goede en betrouwbare upgrade t.o.v. een 19T

:evil: :evil: Zo is het, en zijn er niet een hele hoop mensen die een KKK24 niet in de tang hebben kunnen houden ?! Waarom dan toch dat ding waarvan documentatie genoeg te vinden is op het forum waarvan we weten dat het niet optimaal werkt en vaak slecht uitpakt ? Kijk anders even naar de ervaringen in combinatie met een oorspronkelijk R of T5-R blok en je bent voorgoed genezen of in ieder geval gewaarschuwd ! :police:

;D