geen snelheidsignaal automaat HELP!!

Gestart door steef850, 03-03-2010 20:48:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

steef850

ik ben zowaar een stapje verder dus ik heb er weer goeie moed in en toch besloten om hem maar te houden:D
ik kwam terug van een biertje doen bij een paar vrienden en zag tot mijn verbazing dat me radio stond te jengelen!
dus ik in de auto gekropen radio losgekoppeld en de volgende dag lampje uit weg en nu 2 weken later is ie nog steeds uit:D
alleen nu is mij vraag kan je de kabelboom van de radio compleet vervangen dat wil ik dan ivm versleten draadmantels en een wirwar van
kroonsteentjes doorverbind kousjes en dergelijke hij is echt heel profesioneel aangesloten die radio:P
als jullie er wat van weten dan bedankt:D

thuur

Snelheidssignaalprobleem is opgelost?

Kun je de kabelboom niet herstellen met knijpstekkers en krimpkous?


Gr :eusa_think:

PS: wijs besluit ;)

-D©©©L-

Ik denk dat je het best op zoek kan naar een stuk oude kabelboom van hetzelfde bouwjaar en type wagen.
Daar pak je dan 50 a 60 cm kabel lengte + stekkers van en die zet je, zoals Thuur hierboven noemt, netjes aan de losse einden.

knippen, krimkousje om 1 helft, aanstrippen beide zijden, twisten, solderen, krimpkous er overheen en laten krimpen met warme lucht.  draad voor draad.

steef850

ehm,dat idee wil ik best wel even proberen maar is er toevallig ook nog ergens een stroomloopschema te verkrijgen?