BOEM = HO!

Gestart door --BUMP--, 05-05-2010 11:58:02

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

En toch valt die schade op die Jap me niet tegen (zo op het oog) ... Ook die worden dus schijnbaar steeds sterker.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

850estatetdi

Citaat van: Turbo-Geek op 05-05-2010 13:43:04
En toch valt die schade op die Jap me niet tegen (zo op het oog) ... Ook die worden dus schijnbaar steeds sterker.
kan mercedus nog van van leren met hun atjes

verburgh

Zijn airbag is er als ik goed kijk er wel uit duur grapje.

walter leever

Sh*t man da's mooi k*t  :-[

weer zo'n "monster" van de weg. :'(

gelukkig zoals al gezegd er beiden niks aan over gehouden.

succes met de afwikkeling (en de zoektocht naar een waardige vervanger)

Koz D. Dragon

Balen..  sterkte

Ruup

Erg jammer van je T5. Is hij dan al total loss met zo'n schade? :( Gelukkig heb je zelf niks.
Gr. Ruben

verburgh

Citaat van: Ruup op 05-05-2010 15:27:07
Erg jammer van je T5. Is hij dan al total loss met zo'n schade? :( Gelukkig heb je zelf niks.
Gr. Ruben

Als je dak gevouwen is wel  ;)

--BUMP--

Citaat van: verburgh op 05-05-2010 13:54:01

De Auris had alle airbags er nog gewoon in zitten, de klap was ook niet echt frontaal. Hij probeerde me nog te ontwijken door naar links te sturen (mazzel dat er geen tegenliggers aan kwamen), en daarbij raakte hij me op de hoek van de achterkant. Daardoor tikte hij mijn achterkant richting midden van de weg, waardoor ik in een slip raakte, en hijzelf links in de berm belandde.

Ik begin mijn nek nu wel te voelen overigens, morgen maar even langs de huisarts. En dan het gedoe met de verzekering nog.....

)0H@N

Balen man.

Hoop dat de afwikkeling goed voor je afloopt.
Een mooi karretje waar je zo in 1 klap vanaf wordt geholpen.
Hou jezelf de komende dagen nog maar even in de gaten. Zo'n klapper vindt je lichaam echt niet prettig.

We spreken elkaar nog wel...

Groeten Johan
Thank you for flying with Volvo.

tackle

die is niet total loss. Technisch in ieder geval niet, economisch wel.

StevenTC

Dat is balen. Wat een slapers af en toe op de weg. Heel veel sterkte ermee

elianmars

Balen, man!  :-\

Schade aan de Toyota lijkt mee te vallen, maar ik denk dat er wel meer aan zit dan er nu te zien is.

Laserblue

Citaat van: elianmars op 05-05-2010 18:42:20
Balen, man!  :-\

Schade aan de Toyota lijkt mee te vallen, maar ik denk dat er wel meer aan zit dan er nu te zien is.

Dat zal vast wel, dat plastic is nog jong.
Is trouwens wel opvallend hoe sterk die gebakkies zijn als je de crashtests ziet. Dan zie je toch dat die 850's/x70's oude auto's geworden zijn  :-\
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

daytonawim

Bij de Grote auto's gaat de energie in het plaatwerk verloren, bij een gebakkie
zorgt de kooi constructie voor de veiligheid, maar energie absorberen, dat mag
je als mens zelf.

Wat is dan de betere van beide ?

Film gezien van Smart versus Mercedes model slagschip.

razorx

Citaat van: --BUMP-- op 05-05-2010 16:43:57
Citaat van: verburgh op 05-05-2010 13:54:01

De Auris had alle airbags er nog gewoon in zitten, de klap was ook niet echt frontaal. Hij probeerde me nog te ontwijken door naar links te sturen (mazzel dat er geen tegenliggers aan kwamen), en daarbij raakte hij me op de hoek van de achterkant. Daardoor tikte hij mijn achterkant richting midden van de weg, waardoor ik in een slip raakte, en hijzelf links in de berm belandde.

Ik begin mijn nek nu wel te voelen overigens, morgen maar even langs de huisarts. En dan het gedoe met de verzekering nog.....
Bah, vreselijk.

Die je voorzichtig met het nekje?
Sterkte met de afwikkeling.