850R 2.0 Turbo 20V

Gestart door antonr, 11-05-2010 20:09:48

Vorige topic - Volgende topic

pwaes

Citaat van: spekkie99 op 12-05-2010 12:29:28
Citaat van: Thijssie! op 12-05-2010 10:10:43
Citaat van: sjors855 op 11-05-2010 22:46:13
Citaat van: Dirk342 op 11-05-2010 20:33:03
Niet om een domper op de feestvreugde te plaatsen, maar een 95-er met 105.000 km ?  Je weet dat de Italianen een meester zijn in het terugmoppen van tellers ?

Ge-edit 21.20 uur: Sorry, ik vergat helemaal je welkom te heten op het forum :(

Dirk ik ben het met je eens dat er veel kaf is maar als je een beetje geluk hebt koop je inderdaad een goede die alleen maar als 2de auto is gebruikt. Ik had ook de mazzel met een 855 die weinig kilometers gelopen had. Maar inderdaad het is altijd een hekel punt. Hoop voor TS dat het inderdaad klopt want dan heeft ie een super wagen die hij eigenlijk nog moet inrijden.

Sjors

Als de serviceboejes zijn ingevuld i.c.m met de data's zou het toch zomaar kunnen. Ben het met je eens dat die Italianen best aardig kunnen sjoemelen maar wanneer de boekjes zijn ingevuld wordt het allemaal toch wat lastiger...

Boekjes zijn ook zo geregeld hoor, km stand opvragen in de boordcomputer zegt meer.....

En als deze vervangen is, zegt dat ook niets...

V70geRwin

Citaat van: pwaes op 12-05-2010 13:18:44
Citaat van: spekkie99 op 12-05-2010 12:29:28
Citaat van: Thijssie! op 12-05-2010 10:10:43
Citaat van: sjors855 op 11-05-2010 22:46:13
Citaat van: Dirk342 op 11-05-2010 20:33:03
Niet om een domper op de feestvreugde te plaatsen, maar een 95-er met 105.000 km ?  Je weet dat de Italianen een meester zijn in het terugmoppen van tellers ?

Ge-edit 21.20 uur: Sorry, ik vergat helemaal je welkom te heten op het forum :(

Dirk ik ben het met je eens dat er veel kaf is maar als je een beetje geluk hebt koop je inderdaad een goede die alleen maar als 2de auto is gebruikt. Ik had ook de mazzel met een 855 die weinig kilometers gelopen had. Maar inderdaad het is altijd een hekel punt. Hoop voor TS dat het inderdaad klopt want dan heeft ie een super wagen die hij eigenlijk nog moet inrijden.

Sjors

Als de serviceboejes zijn ingevuld i.c.m met de data's zou het toch zomaar kunnen. Ben het met je eens dat die Italianen best aardig kunnen sjoemelen maar wanneer de boekjes zijn ingevuld wordt het allemaal toch wat lastiger...

Boekjes zijn ook zo geregeld hoor, km stand opvragen in de boordcomputer zegt meer.....

En als deze vervangen is, zegt dat ook niets...

jawel, in ieder geval een bc met weinig km  ;D
grote afwijking met tellerstand zegt ook iets  ;)

Ludo

Of het nu geloofwaardig is of niet, feit is dat als je er persé eentje wil met een lage kilometerstand, dat je bij Paashuis, Hennes of Schmidt moet zijn.
Je hebt altijd prijs.  ;D

foekie

nou, ik heb de auto gezien toen hij nog te koop stond... maar als bij die auto de teller is teruggedraaid.. dan is hij tevens compleet gerestaureerd!
De auto is echt mega strak, niet alleen qua lakwerk (spuiten is immer "zo" gedaan), maar werkelijk met alles.. dus ook in de ruimte van het reservewiel.. onder de kap.. en onder de gehele auto.

Hij stond namelijk op de brug om nagekeken te worden alvorens hij in de verkoop zou gaan. die auto zou zo bij een dealer in de showroom kunnen staan en als nieuwe auto verkocht kunnen worden

UserID6342

Dat is in ieder geval al mooi om te horen !!

foekie

jaaa.. ik was echt helemaal weg van die auto.. ik had er toen het geld niet voor.. anders was hij toen wel meteen verkocht hahaha!

Ik hoop zo'n soort auto nog een keer tegen te komen in de vorm van een V70 R (classic)

Volvo850 93

Welkom en veel plezier met je r en op het forum natuurlijk

Mvg Dennie