Hallo

Gestart door volvogirl, 07-05-2010 11:01:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

volvogirl

Hallo allemaal,
Ik zal me ff voorstellen. Ik kom uit Apeldoorn en ben 26 jaar jong. Maar het belangrijkst is natuurlijk de info over mijn roffeltje, of zoals ik m noem, t koekblik ;)
Dat is dus een metallic rode Sedan GLT uit 1993 met een 2,5 liter 20v motorblok, dat inmiddels al 430.000 kilometer gelopen heeft. Hij heeft me vorige zomer nog braaf naar Zweden gebracht, wel ff 1400 kilometer, zonder problemen. Nouja de foto's komen later.



haRtV70R

Doe maar foto's. Hoeft niet perse alleen vd Volvo.  :eusa_whistle:

Welkom in dit theater!  ;D
[move][/move]

Tim H uit E

nou volvogirl

welkom met je ''koekblik'' op dit gezellige en leerzame forum, have fun en geniet ervan   :eusa_dance:

gr Tim

trevjans

hi,

welkom op het forum . . .  veel plezier  :eusa_dance:


hälsningar
T.

hathü

Welkom, ik werk in Apeldoorn, rij vaak vanaf Dieren langs het kanaal, langs de MAC richting Uchelen richting Jachtlaan,  mss spot ik je wel een keer. Moet ik wel weten hoe je koekblik er uit ziet.  8)

Dave T5


FGG

Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

henry classic v70

Hallo, welkom op 't forum.
Er rijden meer forummers rond in Apeldoorn en omgeving de meeste te herkennen aan deze sticker
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,18216.0.html

Een roffel is dan wel een errug luxe "koekblik", bij "koekblik" denk aan iets heel anders............
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Kali-Integrali

Hey VolvoGirl,

inderdaad weer een Apeldoorner erbij, nu zelfs een Apeldoornse! Welkom.
Ik woon ook in Apeldoorn, hele leven al, dus als je een foto plaatst weet ik waar ik naar moet kijken ;)

Ik rij in een antraciete/bijna zwarte V70 met een dik uitlaatsierstuk en een forumsticker..

Misschien zien we elkaar nog wel eens..

Ciao ciao, Martijn

volvogirl

De term koekblik is wel liefkozend bedoeld, en ik ben de enige die mijn roffeltje zo mag noemen :eusa_naughty:

850estatetdi

Citaat van: volvogirl op 07-05-2010 15:44:46
De term koekblik is wel liefkozend bedoeld, en ik ben de enige die mijn roffeltje zo mag noemen :eusa_naughty:
een fototje van je koekblik zou wel leuk zijn ;D

Jeff

Welkom Volvogirl! We zijn benieuwd naar je foto's ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

StevenTC

Welkom op het Forum Volvogirl. Veel plezier met je Roffel "koekblik"

Op naar wat foto's ervan  :eusa_dance:

marcoenpaula

Have fun hier op het forum.
Voor iedereen wel iets te vinden  ;)
Fotootje.....??   :)

Groet'n

Volvo850 93

Welkom welkom, doe je goed ff 1400km rijden

En Foto's zijn welkom

Mvg