hallo iedereen

Gestart door cornelisan, 10-02-2004 17:47:22

Vorige topic - Volgende topic

cornelisan

hallo allemaal,k ben nieuw lid en k wou me graag ff voorrstellen.
k ben cornelis,en vind volvo geweldige auto's!
mn eerste volvo was een 4402.0glt op gas dit was een grote teleurstellig want na heel wat reparatie kosten ging de motor na 40000km's naar zn grootje >:( dit na een km stand van 340000..
mijn huidige 850 bavalt prima!! k heb er nu 100000km's mee gereden en gaat nog als een speer!(totaal stand 380000!) en relatief weinig onderhouds kosten.

k hoop dat ik hier een leuke tijd zal hebben en wat leuke tips kan verkrijgen.
BVD
MVG

Joris_Scholte

Welcome aboard. Ook al lid van de Volvo 850 Club Nederland? Gewoon doen, is leuk.

Frisian Viking

Leuk weer een erbij

Als je lid bent van de club kun je je meteen opgevenom naar Fryslân komen.

cornelisan

thnx!snelle reacties! ben nog niet lid van de volvo club doe ik mischien nog wel..
k wou vragen hoe k mn service lampje moest resetten maar k heb t al gevonden,morgen ff uitproberen.
top!!
groetjes uit friesland..:-)
ps weet iemand een goeie verzekeringsmaatschapij want ik betaal afschuwelijk veel,een WA verzekering voor 100eurie's per maand:-(

Reitse

Welkom mede-noorderling! ;)
Ik zit bij unive voor iets van 75 euro per maand...

ed

Citaat van: cornelisan op 10-02-2004 17:59:58

ps weet iemand een goeie verzekeringsmaatschapij want ik betaal afschuwelijk veel,een WA verzekering voor 100eurie's per maand:-(
WAAAT!! Ik betaalde net aan de helft voor een All-risk voor mijn 10 kleppertje. Er is een topic geweest over verzekeringen. Even nakijken. Staat veel info en ook prijzen in.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Reitse

schadevrije jaren? jeugboete? ;)

Pretorian

Welkom op het forum en mischien bij de club
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

thecrew

Citaat van: Joris_Scholte op 10-02-2004 17:48:36
Welcome aboard. Ook al lid van de Volvo 850 Club Nederland? Gewoon doen, is leuk.

Just to know: Wat houdt zo'n lidmaatschap in en is dat alleen voor 850 modellen of ook voor v70?  :P

s©ub@

ligt eraan; als je een V70 classic hebt dan kun je lid worden en wat lidmaatschap inhoud?

- 4x per jaar het clubblad "de roffel"
- 1x per jaar een BBQ
- 1x per jaar een picknick
- toertochten
- puzzelritten
- 2x technische sleuteldag waarin je zelf aan de auto kunt klooien met hulp van een volvomonteur (bij een dealer)
- 1x per jaar een poetsdag onder begeleiding van proffesionals
- korting bij diverse (automaterialen)zaken op vertoon van je clubpas

ff een greepje uit de agenda van dit jaar ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

thecrew

Die van mij is uit 98 dus dat is een classic. Nieuwe modellen niet begrijp ik dus. Ok waar kan ik me aanmelden, ga voor die bbq ;D

s©ub@

aanmelden kan op de website van de volvo850club
(http://www.volvo850club.nl)

tot binnenkort! :)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

cornelisan

door mijn topic zorg ik nu al voor nieuwe leden:-)
die #$%@&*$# verzekering zit me al tijden dwars ik heb 2 jaar geleden een fietser(per ongeluk)aangereden:-(
ik zat op 35%korting maar zit nu inmiddels al weer 2 jaar op 0% k vind dat ik nu inmiddels wel weer wat no claim had op moeten bouwen of niet dan??

cornelisan

na een dikke 2.5 jaar in mn 850 rond gestuurt te hebben,heb k vandaag dan toch maar een andere gekocht :D
t is een V70 tdi geworden,uit 1998 met zo'n beetje alle opties.
groen metalic en beige interieur(leer) 8) .
dit wou ik jullie ff medelen :)
k hoop dat k er net zoveel plezier aan ga beleven als mn 850!!
maandag haal k em op(wat duurt dat lang >:() en dan zal ik eens gaan uitzoeken hoe k een plaatje hier neerzet..

groeten van (een in zn nopjes) cornelisan :P

RonnieDuck

Van harte!!

Jammer he dat het zo lang duurt!!!.............. maandag pas!

Veel plezier ermee!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid