OPROEP: Woont er iemand in de buurt van Tolbert/Aduard?

Gestart door haRtV70R, 09-05-2010 13:25:29

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

Ik ben waarschijlijk opgelicht door  iemand op MP. Ik heb die kerel zijn adres kunnen achterhalen, en zou graag weten of hij daar nog woont. Het Kan ook het adres van zijn bedrijf zijn, omdat ik het in de bedrijvengids heb gevonden.

Maar hij is inmiddels uit het register vd kvk uitgeschreven. Dus ik begin te vrezen dat de vogel gevlogen is.

Als iemand zin heeft om zomaar ff te gaan kijken stuurt ie maar een PB.

Gr Huib :(
[move][/move]

850estatetdi

waar moet dat ergens liggen? en misschien leuk om te weten wat er gebeurd is

850estatetdi

sorry was niet zo bedoelt met leuk.
ik ga aankomende week naar heerenveen lijkt me er niet echt ver bij vandaan

jan piet

Citaat van: 850estatetdi op 09-05-2010 13:37:52
sorry was niet zo bedoelt met leuk.
ik ga aankomende week naar heerenveen lijkt me er niet echt ver bij vandaan

's nog wel een groot half uurtje door.... Kom er zoals het e rnu naar uitziet de komende weken ook niet, maar daar heb je natuurlijk niks aan. Medio juni ben ik daar wél in de regio (moet naar Appingedam, dus kom er dan langs) Laat even weten als er voor die tijd niemand geweest is.
Gr, JP

850estatetdi

dat is te overleven een half uurtje ik wil er anders wel ff langs rijden geen probleem.
een vriend van me kent de weg daar wel dus

haRtV70R

Citaat van: 850estatetdi op 09-05-2010 13:50:07
dat is te overleven een half uurtje ik wil er anders wel ff langs rijden geen probleem.
een vriend van me kent de weg daar wel dus

ah dat is mooi! ik zal het adres wat ik gevonden heb ff naar je pb-en.

Ik had dus op MP een RC powerboat gekocht om in de vakantie beetje te kunnen spelen. Mijn neef heeft ook zo een ding, dus konden we allebei varen. Inmiddels is dus de vakantie voorbij, en heb ik nog steeds geen boot.

Ik heb een 06 nummer van die kerel. Als ik hem belde pakte hij nooit op, maar belde me terug op een prive nr. Achteraf vreemd.

Hij zou het spul op de post gedaan hebben met DHL. Waarom DHL en geen TNT snap ik ook niet.

Toen het spul er op de verwachte dag er niet was maar weer eens gaan bellen. Geen gehoor. Nog 2x een e-mail van hem gehad dat hij op vakantie was en zaterdag (afgelopen zaterdag) zou gaan kijken wat er loos was. Inmiddels krijg ik op zijn 06 nummer alleen nog maar een piep toon, reageert niet meer op e-mail en is dus onbereikbaar.

Ik had via paypal betaald, en die inmiddels ingelicht. Maar die geven de verkoper eerst nog 10 dagen de tijd om op de e-mail te reageren.

Dus ik moet dat ff afwachten. Maar kan ondertussen zelf wel ff wat research plegen. :evil:
[move][/move]

Thys

De kopersbescherming van Paypal werkt best goed, heb ik gemerkt. Ik had vorig jaar in Engeland een DVD gekocht via Ebay, en betaald dmv. Paypal. Weken later was de dvd nog niet binnen, dus ben ik de klachtenprocedure gestart. Duurt inderdaad eventjes, maar ik had wel mooi m'n geld terug!

pwaes

Citaat van: thyzerrr op 09-05-2010 14:41:46
De kopersbescherming van Paypal werkt best goed, heb ik gemerkt. Ik had vorig jaar in Engeland een DVD gekocht via Ebay, en betaald dmv. Paypal. Weken later was de dvd nog niet binnen, dus ben ik de klachtenprocedure gestart. Duurt inderdaad eventjes, maar ik had wel mooi m'n geld terug!

Ik sluit me aan bij Thijzerrr, die kopersbescherming werkt heel goed. Ooit 1x problemen gehad en na het verstrijken van de termijn om met een oplossing te komen, kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug.

Succes.

haRtV70R

En tot hoeveel euro gaan ze? Is dat niet tot max 250 ofzo?

Ik ben er zojuist achter gekomen, via een naamgenoot van hem die ik gevonden had in het telefoonboek, dat de vogel dus gevlogen is!! De oetlul is dus vorige week geemigreerd naar Canada.  >:( >:(
[move][/move]

jgvdv

ik woon in waskemeer , dat ligt een minuut of 10 / 15 vanaf aduard.. maar je bent dus mooi klaar mee lees ik dus wel..
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

henry classic v70

Citaat van: haRtV70R op 09-05-2010 15:23:04

Ik ben er zojuist achter gekomen, via een naamgenoot van hem die ik gevonden had in het telefoonboek, dat de vogel dus gevlogen is!! De oetlul is dus vorige week geemigreerd naar Canada.  >:( >:(

Dat zou die naamgenoot ook kunnen gebruiken als excuus.........
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

haRtV70R

Citaat van: henry classic v70 op 09-05-2010 15:53:18
Citaat van: haRtV70R op 09-05-2010 15:23:04

Dat zou die naamgenoot ook kunnen gebruiken als excuus.........

Tja, dat kan ook.. Maar het past wel in het plaatje.. Want hij is uitgeschreven uit de kvk, mobiele nummer werkt niet meer etc. :-\

Mijn hoop is ligt bij paypal. 500 euro is nou niet direct iets om te laten liggen...
[move][/move]

Cesar

Citaat van: jgvdv op 09-05-2010 15:45:04
ik woon in waskemeer , dat ligt een minuut of 10 / 15 vanaf aduard.. maar je bent dus mooi klaar mee lees ik dus wel..

Even een minimeet bij die gast op de stoep...

verburgh

Citaat van: Cesar op 09-05-2010 23:22:33
Citaat van: jgvdv op 09-05-2010 15:45:04

Even een minimeet bij die gast op de stoep...

Even naar Canada  ;D

jgvdv

minimeet :D  maar je bent er mooi klaar mee 500 weg :-\  :eusa_liar:
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan