440 naar 460 naar 850

Gestart door fzrfrans, 21-05-2010 22:46:43

Vorige topic - Volgende topic

fzrfrans

Hee allemaal,

Ik ben sinds gister bezitter van een (roze)rode 850 van 94.
Voor zover ik begrepen heb een 2.5, tien klepper met G3.

Na het behalen van mijn autorijbewijs begonnen met een budget 440 van 500 euro, 2 jaar in gereden en toen een budget 460 van 275 euro en nu na bijna een jaar de 460 te hebben gereden, de overstap gemaakt naar gas( 2000+ km per maand)  met een budget 850 van weinig euro.

Er moet wel ff op gepoetst worden omdat hij flink is verkleurd. Ik zal vant weekend ff verder met het schoonmaken, polijsten , wassen , in de was zetten en daarna weer zwart maken van het (inmiddels) grijze plastic. Van binnen is hij bijna als nieuw.

Oja, hij heeft 502 dkm gereden. net ingereden dus.

Nick >> fzrfrans komt van de motor die ik reed. Een yamaha FZR 1000. ben op dat forum ook nog redelijk actief. Reed tot mijn 36e alleen maar motor.............

Al een stuk beter dan gistermiddag :

Frans

Spin!

Oh! Dat wordt een heerlijk dagje poetsen!! Zo te zien moet dat nog wel gaan lukken. Mijn oude zag er ook ongeveer zo uit en dat heeft een zeer mooi resultaat gekregen.

Welkom hier!

www.vm-parts.nl

UserID6342

Welkom hier en je hebt idd een dankbare auto qua poetsen :)  Rood kun je weer supermooi krijgen, er staan zat voorbeelden op het forum hoe mooi ze kunnen zijn nadat ze goed gepoetst zijn.  Succes alvast !

Spin!

Ik had nog een mooi voorbeeldje gevonden ;D gebruik deze maar als voorbeeld ;)

Oh en de foto's zijn niet bewerkt, org kleuren dus :)

www.vm-parts.nl