welk xenon moet ik hebben voor mijn 850?

Gestart door westerweeltje, 10-05-2010 20:59:07

Vorige topic - Volgende topic

westerweeltje

ik vroeg me af welk soort xenon ik moet hebben voor mijn volvo,
een maat van mij heeft nog een h7 xenon setje te-koop kan ik die in mijn volvo zette

)()()sT

Nee... jij heb H1 zoals je in je boekje kunt zien ;)
Ander setje scoren dus.

-D©©©L-

Citaat van: westerweeltje op 10-05-2010 20:59:07
ik vroeg me af welk soort xenon ik moet hebben voor mijn volvo,
een maat van mij heeft nog een h7 xenon setje te-koop kan ik die in mijn volvo zette

nee, dat past niet.  Je hebt een setje H1 lampen nodig.

jrkalf

Citaat van: Turbo-Geek op 10-05-2010 21:17:13
Je bent gewoon een spambot of iemand van het forum met een 2e account puur om te fukken ...
D'r is niemand zo simpel als dat wat hier ten toon wordt gespreid.
Ook het taalgebruik is ook zo kansloos en doet zelfs in St. Willebrord respect afdwingen.

Je kan het niet vinden met zoeken ... In het Tuning gedeelte waar verlichting onder valt staan TENMINSTE 2 topics die alleen over Xenon gaan, er zijn er slechts nog 115235867235 over.

Westerweeltje: kijk even in het BLOG gedeelte van het forum. Daar staat een blog van RazorX. Hij heeft in de eerste post van z'n blog een aantal links staan naar onderwerpen waar hij zich mee bezig heeft gehouden.

een van deze onderwerpen is Xenon inbouwen.

Succes ermee, makkelijker dan een fotoreportage van RazorX is er niet :)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

jrkalf

Citaat van: haRtV70R op 10-05-2010 21:20:34
Kom op jongensn, ietsje meer respect voor een ander kan geen kwaad... :eusa_think:

Niets anders dan behulpzaam hier.. ok, ik had het razorx linkje ook nog kunnen posten.
Hierbij RazorX z'n blog: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,25665.0.html
Hierbij RazorX z'n xenon post: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,25665.msg633858.html#msg633858
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.