kennen jullie elferink???

Gestart door blacky112, 12-05-2010 11:16:06

Vorige topic - Volgende topic

blacky112

ik heb te maken met olie lekkage door een kapote krukas kering, ik heb besloten om de auto te laten maken en de kosten hiervoor komen uit op 320 euro, omdat tijdens de reparatie de gehele koppeling eruit moet heb ik besloten om deze ook gelijk te laten vervangen.
nu hebben ik rond gebeld om een goede prijs te krijgen voor een nieuwe koppeling en ik kwam uiteindelijk bij elferink in enter terecht want die kan hem hagel nieuw in doos met druklager leveren voor 150 euro ex en bij andere onderdelen bedrijven kwamen ze allemaal tussen de 250 en 350 euro uit. elferink leverd het merk sachs en volvo zelf leverd ook het merk sachs dus zeer de moeite waar om rond te kijken voor je iets koopt,ik heb dan zelf ook nog het geluk dat ik in de buurt van enter woon dus kan er zo ff naar toe rijden om hem op te halen.

nu alles los moet wil ik graag van jullie weten of er meer onderdelen zijn om en nabij de krukas die slijtage gevoelig zijn want dan wil ik namelijk overwegen om meer dingen preventief te gaan vervangen.

reactie graag

bedankt

daytonawim

Dit is wel een hele scherpe prijs hoor :-)

is de prijs in of excl btw ?

Sem

Sachs is Sachs lijkt me... €.150,- is gewoon gratis! Ik ken de naar Elferink wel, maar verder weet ik er niets van.
Trouwens... €.320,-ex voor het vervangen van een krukas-keering aan de bakzijde is ook super goedkoop!
Dat is me een klus!!! Ik heb het één keer gedaan, maar voor dat geld wist ik het wel... (als het goed gebeurd)

p.s. Werken bij jou de hoofdletters niet?

thuur

EstateServices levert een Sachs koppeling (N/A) voor 150 euro inclusief BTW.

Gr 8)

FRANQ

Ik ben ook wel eens bij elferink geweest.
Erg goede service. Ik kwam voor 2de hands delen, en toch werd de tijd voor me genomen.
Ondanks dat het regende ( van een emmer water over je heen word je minder nat) heeft een monteur buiten nog wat delen van een auto afgehaald voor me.
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

Jeff

Ik ken het bedrijf ook en is zeker een goed bedrijf!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

razorx

850estatetdi

elferink kan je goed wezen en de spullen die ze hebben zijn ook wel goed

heutink

8)
Goeie ervaring mee......trouwens het zijn Tukkers, dus........ :eusa_dance:
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

UserID6342

Citaat van: razorx op 12-05-2010 19:17:23
Niets mis mee.
Dezelfde mening, gewoon een net bedrijf.

everlast

ik ken elferink nog uit de tijd dat ik saab reed.
prima bedrijf,snelle verzending en niet duur.

dennis850estate

Citaat van: Sem op 12-05-2010 11:24:18
Dat is me een klus!!! Ik heb het één keer gedaan, maar voor dat geld wist ik het wel... (als het goed gebeurd)

Daarom roep ik altijd, "ik ken wel iemand die het met de ogen dicht kan'    ;D

Zoek geen alternatief 'ook prima' merk. Je bent misschien nog minder geld kwijt, maar koopt rommel