EGR afdekplaatjes kopen

Gestart door Ewout Schalkwijk, 12-05-2010 20:23:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Hallo medeforummers,

Ik probeer vanuit Noorwegen een adres te vinden om de plaatjes te kopen voor het afdekken van de EGR. Nu heb ik een link gevonden op Marktplaats. Kunnen jullie met me mee kijken of dit is wat ik nodig heb, en of ik nou 1 of twee keer een setje moet bestellen. Volgens mij is het als ik dat 'klephuis' verwijder dat ik dan aan twee kanten moet afsluiten. Is al bevestigd door ander draadje  :eusa_doh:. Een andere advertentie had het over verschillende 'hartafstanden'. Ik kan de betaling vanuit NO doen en naar m'n broer in Den Haag laten sturen.
Hier is de link: http://link.marktplaats.nl/345986041

Groeten,

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Als je de klep wil laten zitten, is één plaatje genoeg.

Ik heb bij Roetmobiel de complete klep verwijderd en had twee plaatjes nodig.

De plaatjes van MP passen zonder probleem.

Ewout Schalkwijk

#2
Zoals ik het op een foto bij jou zag, zo wil ik het ook hebben... helemaal weg dus.
Alleen zag ik vanmiddag onder de motorkap dat de verbinding van die 'glimmende' buis op het uitlaatspruitstuk met twee hele vage moeren vastzit.
Het lijkt op een moer maatje '10' maar er ligt een ring op zodat m'n pijpsleutel niet past... Heb je daar nog een tip voor?
Ga ik de bestelling doorvoeren in NL. Over zes weken mag de Roffel voor de eerste keer naar nederland roffelen.  :eusa_dance:


P.S. Ben ik nou helemaal van de pot gerukt, of zuigt die zoek functie nou zo erg? Zelfs zoeken binnen het 'Dieselen' levert resultaten in alle andere groepen op. Ik probeer het bestelnummer (Volvo) van de veerpootbrug te vinden voor een collega, maar ik krijg de meest irrelevante meuk voor m'n neus. Denk ik als Google gebruiker te simpel ofzo?

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

fredtref

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-05-2010 21:42:12
Zoals ik het op een foto bij jou zag, zo wil ik het ook hebben... helemaal weg dus.
Alleen zag ik vanmiddag onder de motorkap dat de verbinding van die 'glimmende' buis op het uitlaatspruitstuk met twee hele vage moeren vastzit.
Het lijkt op een moer maatje '10' maar er ligt een ring op zodat m'n pijpsleutel niet past... Heb je daar nog een tip voor?
Ga ik de bestelling doorvoeren in NL. Over zes weken mag de Roffel voor de eerste keer naar nederland roffelen.  :eusa_dance:


P.S. Ben ik nou helemaal van de pot gerukt, of zuigt die zoek functie nou zo erg? Zelfs zoeken binnen het 'Dieselen' levert resultaten in alle andere groepen op. Ik probeer het bestelnummer (Volvo) van de veerpootbrug te vinden voor een collega, maar ik krijg de meest irrelevante meuk voor m'n neus. Denk ik als Google gebruiker te simpel ofzo?

Ewout

Veerpootsteun – 9204176

groet,

Fred

Ewout Schalkwijk

mijn dank is eindeloos.  ;D Als je me maar niet verteld dat jij het wel met de zoekfunctie hebt gevonden.  :eusa_naughty:

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein