linker portier vervangen

Gestart door blauweroffel, 14-05-2010 11:18:13

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Ik heb een engels linkerportier en die wil ik in mijn V70 zetten. (=weg lelijke deuk ;D)
Het is een portier met raam mechanisme en raam. alleen de binnenbekleding moet ik overzetten.
Maar kan ik ook zomaar de raambediening overzetten of moet de bedrading aangepast worden?
(omdat het een engels portier is heeft hier de raambediening gezeten voor het eigen raam, vandaar mijn vraag)

BR

thuur

De deur hang je zo om (stekker los, deurvanger los en die 2 E8-torxjes los). Het paneel moet je uiteraard wel vervangen door je eigen paneel.

Tip: zet je raam een stukje open voordat je begint.

Gr 8)

blauweroffel

thuur bedankt,

Ik dit gaat wel lukken. De deur wordt ook meteen in de goede kleur blauw gespoten, want het was net niet de goede kleur (deur is metallic, mijn auto niet)

BR

850estatetdi

Citaat van: blauweroffel op 14-05-2010 11:47:18
thuur bedankt,

Ik dit gaat wel lukken. De deur wordt ook meteen in de goede kleur blauw gespoten, want het was net niet de goede kleur (deur is metallic, mijn auto niet)

BR
dan zou je ook de auto zelf over kunnen laten spuiten in metallic ;)

blauweroffel

Citaat van: 850estatetdi op 14-05-2010 11:49:22
Citaat van: blauweroffel op 14-05-2010 11:47:18
thuur bedankt,

BR
dan zou je ook de auto zelf over kunnen laten spuiten in metallic ;)

De auto is een half jaar geleden ontdaan van alle deukjes en is toen rondom overgespoten en gelakt,
de metallic lak zal even moeten wachten ;D

BR

thuur

De kabelboom is uitgebreider dan je huidige kabelboom. Ik heb ff geen schema's bij de hand of dat een probleem is of niet. Bewaar je oude kabelboom even (is zo omgezet mocht het zo zijn).

Gr 8)

blauweroffel

Citaat van: thuur op 14-05-2010 11:54:26
De kabelboom is uitgebreider dan je huidige kabelboom. Ik heb ff geen schema's bij de hand of dat een probleem is of niet. Bewaar je oude kabelboom even (is zo omgezet mocht het zo zijn).

Gr 8)

OK, ik meld me wel weer als ik niet uitkom...........
Net PB tje van estatetdi: ik sinds kort zelf VADIS op mijn computer, dus ik ga zelf ook op zoek, niks mis mee met zelfredzaamheid, toch??

BR

BR

850estatetdi

Citaat van: blauweroffel op 14-05-2010 11:55:52

Gr 8)

Net PB tje van estatetdi: ik sinds kort zelf VADIS op mijn computer, dus ik ga zelf ook op zoek, niks mis mee met zelfredzaamheid, toch??

BR

BR
is het nog gelukt met de deur vervangen?

blauweroffel

Citaat van: 850estatetdi op 14-05-2010 21:29:52

Gr 8)

BR

BR

Ja zeker, ben vergeten foto's te nemen, maar was uiteindelijk erg simpel.
Deur is ook al gespoten (en nu ook lpgvulgatafdekking en stukje voor- en achterbumper.....) en morgenmiddag is'tie weer rijdbaar :eusa_dance:

BR

850estatetdi

Citaat van: blauweroffel op 14-05-2010 21:35:40
Citaat van: 850estatetdi op 14-05-2010 21:29:52

Gr 8)

BR

BR

Ja zeker, ben vergeten foto's te nemen, maar was uiteindelijk erg simpel.
Deur is ook al gespoten (en nu ook lpgvulgatafdekking en stukje voor- en achterbumper.....) en morgenmiddag is'tie weer rijdbaar :eusa_dance:

BR
ik morgen bijna langs je huis als ik je zie zal ik wel gedag komen zeggen :D