Peter stelt zich voor

Gestart door pegadebu, 14-05-2010 12:02:59

Vorige topic - Volgende topic

pegadebu

:D de machine: "gewone" T5 door Fasttech gekieteld  :eusa_dance:

deze fijne roffel is een paar maanden geleden aangeschaft na een 850 2.5 te hebben gehad.....
het verschil is groter dan ik dacht, zeker nu de mannen van Fasttech de chiptuning hebben gedaan. 280000km op de teller maar perfect (dealer) onderhouden en in prima staat. ......

voor de hobby ook nog een Lancia Gamma coupe uit 1980
maar de volvo is genieten en met de Duitse grens op 2 km heeft ie dus al flink geblazen....

groeten van een trotse roffelaar

de man  :police:

850estatetdi

mooie roffel wens je veel roffel plezier

blauweroffel

Peter,

Welkom, leuk om te zien dat ik in ieder geval hetzelfde exemplaar heb als op de bovenste foto, kan ik niet zeggen van het exemplaar van de onderste foto ;D

groet
BR

hathü

Welkom, die op de onderste foto zal wel iets sneller zijn. ;D

marc-850

Citaat van: hathü op 14-05-2010 12:15:19
Welkom, die op de onderste foto zal wel iets sneller zijn. ;D

En dan is-ie nog niet eens bij Fasttech geweest ;D

Welkom

blauweroffel

Citaat van: pegadebu op 14-05-2010 12:02:59
:D de machine: "gewone" T5 door Fasttech gekieteld  :eusa_dance:
http://www.hondzoekthuis.org/images/D1.JPG

deze fijne roffel is een paar maanden geleden aangeschaft na een 850 2.5 te hebben gehad.....
het verschil is groter dan ik dacht, zeker nu de mannen van Fasttech de chiptuning hebben gedaan. 280000km op de teller maar perfect (dealer) onderhouden en in prima staat. ......

voor de hobby ook nog een Lancia Gamma coupe uit 1980
maar de volvo is genieten en met de Duitse grens op 2 km heeft ie dus al flink geblazen....

groeten van een trotse roffelaar

de man  :police:
http://www.hondzoekthuis.org/images/d2.jpg

Al  bij het lijstje T-5 eigenaren gemeld?

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,40434.0.html

BR

Volvo850 93

Welkom en veel plezier met je roffel en op het forum

en met je straaljager :eusa_dance: :eusa_dance:

Mvg Dennie

Ps Mooie Velgen ( ik heb ze ook)

Henk855

Veel plezier met je roffel. mee rijden wil ik niet maar in die Falcon wil ik wel mee!! Leeuwarden of Volkel??
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

jrkalf

Citaat van: sjors855 op 14-05-2010 23:08:12
Veel plezier met je roffel. mee rijden wil ik niet maar in die Falcon wil ik wel mee!! Leeuwarden of Volkel??
Niet in Kandahar? ;D

In dat vogeltje willen wel een hoop mensen een "proefritje" maken. Enig idee wanneer deze bij de domeinen af te halen is. (Munitie optioneel? Altijd al eens een lelijke Volvo 480 of Volvo C30 aan gort willen schieten ;D)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

pegadebu

nee geen kandahar maar het "safaripark" op volkel !
omdat ik zag dat een hoop forumleden ook een stoere foto mee uploaden dacht ik dat deze wel in dezelfde categorie thuis hoorde !!!
het is echter weer vele jaren (en kilo's) geleden en hoewel ik dicht bij het vuur zat is mijn enige vliegervaring met de T5 ;-)
de luchtmacht heb ik al enige tijd verlaten, maar het laagvliegen met de roffel blijft uitermate boeiend

jordens.mark@gmail.com

Ik heb mijn halve lagere school tijd achter de landingsbaan van Volkel gezeten. Toen kwam er nog af en toe een starfighter. Lawaaiig.

'ne skonne woagge. Gasse mi de ding!