alarm doet raar

Gestart door widebody, 15-05-2010 20:50:13

Vorige topic - Volgende topic

widebody

hallo,

even een vraagje over mijn haperend alarmsysteem. Aftermarket ingebouwd denk ik. Als ik aan kom rijden en uitstap kan ik 't alarm niet inschakelen. Als ik de deuren(CV) op slot draai met de sleutel kan ik 't alarm wel inschakelen.
Als ik echter de auto enige tijd niet gebruikt heb kan ik gewoon het alarm en cv openen met 1 druk op de knop en ook weer gewoon met een druk op de knop afsluiten.
Lijkt net of er een schakeling opzit die na 1 a 2 minuten het alarm en cv pas laat inschakelen.

Wie o wie weet wat ik kan(moet) doen om te zorgen dat het gewoon direct na inkomst met 1 druk op de knop alles werkt?

Vast bedankt,

Marc

francois

contoleer de accu pool eens of deze los zit of vuil is
normaal bij aftermarket zit de plus pool bij de andere polen gedraaid

gr

widebody

Had ik al eerste nagekeken :D.

Het systeem werkt wel, alleen het inschakelen kan pas 1minuut na dat het contact uitgezet is.
verder werkt alles gewoon, gelukkig.

gr

mevita

Ik vermoed dat dat de vertragingssnelheid is wanneer het alarm inschakelt zodat jijrustig kunt uitstappen zonder dat het alarm meteen afgaat, je zou het op de 1 of andere manier op minder dan een minuut moeten kunnen instellen, via de afstandbediening of anders mits je je alarmunit inmiddels gevonden hebt zit daar misschien een regelaar voor de vertragingstijd op,

gr mevita

widebody

Ik zal eens serieus op zoek moeten gaan naar t merk en de bijbehorende handleiding. Ook eens kijken waar de unit verstopt zit.

Is idd een idee, Math.

Eens goed zoeken.

gr