water uit D-zuil

Gestart door StoneCourt, 11-02-2004 09:35:10

Vorige topic - Volgende topic

StoneCourt

Afgelopen zondag na een paar flinke regenbuien bij toeval een plasje water ontdekt in de bagageruimte van mijn 850. Gelukkig heb ik van die rubber matten liggen waar het water op blijft staan, anders had ik het waarschijnlijk pas veel later gemerkt.

Uit de D-zuil rechtsachter bleek een heel dun stroompje water te lopen. Iemand enig idee waar dit vandaan zou kunnen komen (behalve dan "van buiten"  ;D )
Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you that the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza.

AEO

Klinkt als een 480-probleem....
Komt het langs de D-stijl (afsluitrubbers achterklep) of vanuit de D-stijl (langs afdichtingsranden van de achterlicht-units).
Succes ermee
Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar
een keer kunt eten

StoneCourt

Volgens mij komt het vanuit de D-zuil. Ik zal de afdichtingsranden van de achterlichten eens controleren
Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you that the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza.