Geen spiegelbediening

Gestart door nedtrain, 17-05-2010 21:11:44

Vorige topic - Volgende topic

nedtrain

Beste forumleden.

Sinds 2 weken ben ik 850 rijder. En er is mij iets opgevallen aan mijn spiegels. 1 spiegel is elektrisch bediend (rechts) is ook wel logisch, daar kun je niet bij. De linker spiegel moet nog met de hand worden versteld. 1 spiegel bleek niet bedienbaar. En gek genoeg was dit NIET de elektrische!!! Het was de linker. De rubber mof die om het bedienstangetje heen zat voelde al erg slapjes aan. En bij nadere bestudering bleek hier niets in te zitten. Je kijkt zo in een hol gat als je deze verwijderd hebt. (Een vreemde besparing van de verkoper m.i. maar goed hij was ook niet erg prijzig. Zeur ik niet over.) Nou is het natuurlijk wel mooi om de linker ook elektrisch te maken. En daar gaat mijn vraag over... Liggen de kabels hier al wel voor? Is het een spiegelmotor installeren en een knopje in de middenconsole? oh ja, de spiegels zijn wel (ook de linker) elektrisch verwarmbaar. Heeft iemand van jullie al eens eerder handspiegels omgebouwd naar elektrische?

Ik ben benieuwd!

Vriendelijke groet, Corné
850 2.5-10v 1994 Estate, Rood.
C40 Recharge Twin, Fjord Blue

thuur

Deurbekabeling is niets van te zeggen. Grote kans dat het er ligt: even de speaker uitbouwen en zoeken naar een connector met 6 (dacht ik) pinnen. Daarvan moeten 5 bedraad zijn voor elek.bed.spiegels. Tenzij je auto uit UAE komt zijn er 2 altijd bedraad (verwarming).

Draad bij het knopje verwacht ik wel aanwezig. Het blindplaatje kun je eruit drukken en een los schakelaartje plaatsen.

Gr 8)