The Black Pearl

Gestart door zyra, 17-05-2010 22:57:57

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Stenen is niet echt een slimme oplossing.
Die bokjes kosten iets van 15 euro in de automatrialen zaak.

Als je toch stenen gaat gebruiken, leg dan hout tussen auto en stenen,
en altijd je wiel onder de dorpel (extra veiligheid)

henry classic v70

Lees dit topic eens door, hier staan een aantal forummers op die bij jou uit "de buurt" komen. Sommigen zijn niet meer (of iets minder) aktief op 't forum maar misschien dat hun iets voor je kunnen betekenen.
En wellicht dat Verburgh je een helpende hand kan bieden........... ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

verburgh

Citaat van: henry classic v70 op 07-06-2010 17:23:11
Lees dit topic eens door, hier staan een aantal forummers op die bij jou uit "de buurt" komen. Sommigen zijn niet meer (of iets minder) aktief op 't forum maar misschien dat hun iets voor je kunnen betekenen.
En wellicht dat Verburgh je een helpende hand kan bieden........... ;D
Ik zou het graag doen  ;) maar een beetje verweg  :-\

henry classic v70

Ah joh, is maar 1,5 uur zie ik net......
Maak je er toch een leuke "sleutelzaterdag" van, er zal vast wel meer te doen zijn dan alleen draagarmen ;D

(of een minisleutelmeetingmarken, lijstje maken van forummers die ook komen enz.)

verburgh

Citaat van: henry classic v70 op 07-06-2010 17:33:45
Maak je er toch een leuke "sleutelzaterdag" van, er zal vast wel meer te doen zijn dan alleen draagarmen ;D

(of een minisleutelmeetingmarken, lijstje maken van forummers die ook komen enz.)
Heb jij wat te doen henry  ;D ik zal er is even over denken  ;)

henry classic v70

Citaat van: verburgh op 07-06-2010 17:36:13
Citaat van: henry classic v70 op 07-06-2010 17:33:45

Heb jij wat te doen henry  ;D ik zal er is even over denken  ;)

Genoeg.....groot gezin (6 pers.), huis (verbouwen), tuin (veranda bouwen en 't zware werk) enz. tussendoor mijn V70 en moeders haar Audi 100 aan onderhoud voorzien dus druk genoeg helaas. Ben allang blij als ik eens een keer op zaterdag eigenlijk "niks" heb.....

Maar zoals ik al aangaf zijn er vast wel wat handig forummers die misschien een helpende hand kunnen bieden in Marken. Als Desire zorgt voor lekkere hapjes enz. moet de klus zo geklaard zijn toch.....?

verburgh

Wat ik wel jammer vind is dat haar broer en iemand anders er al aan begonnen zijn en die het niet afmaken,Dat noem ik een beetje in de steek laten  :eusa_naughty: maar hij moet vrijdag weer naar de APK en ik kan pas zondag dus de keuze is aan haar wat te doen.

zyra

ik woon alleen niet meer in marken maar in biddinghuizen (flevoland) heel lief en vindt het ook niet erg om een stuk te rijden hoor! maar vindt het wel lullig als ik niks kan geven  :-[

verburg, ik zal je wel even een PB'tje sturen ;)

henry classic v70

Citaat van: zyra op 07-06-2010 18:06:11
ik woon alleen niet meer in marken maar in biddinghuizen (flevoland) heel lief en vindt het ook niet erg om een stuk te rijden hoor! maar vindt het wel lullig als ik niks kan geven  :-[

Nou kijk eens, Biddinghuizen is veeeeeeeel dichterbij
Bakkie, paar stroopwafels en cola paar stukjes worst/kaas (met een tientje kom je een heel eind toch)

zyra

koekjes, kaas, worst en drinken in overvloed hier ;) maar vindt het wel lullig als er werkzaamheden worden uitgevoerd waar ik op dit moment het geld niet voor heb ;) voor niks gaat de zon op hoor :eusa_think:

zyra

(bedankt voor de foto RazorX!)

op bovenstaande foto zie je de draagarm, je ziet hier ook twee zo goed als vergelijkende hoesjes.. welk hoesje is nu van de stuurkogel?

op de draagarm zit namelijk ook al een nieuw hoesje dus scheelt natuurlijk weer werk als de stuurkogelhoes al op de draagarm zit, maar wil dit toch even zeker weten :D

UserID6342

Simpel gezegd (want je verhaaltje klopt niet helemaal) de bovenste is je stuurkogel.  Deze zit overigens ook niet aan je draagarm gemonteerd maar aan je fusee (dat grote mop ijzer waar onder andere je wiellager weer inzit en waar de aandrijfas dwars doorheen gaat).

Idd geen stenen gebruiken om je auto te zekeren maar bokje en wiel onder de auto leggen.  Niet onder de dorpel maar liever onder het subframe (dat grote vierkantige mop ijzer meteen onder je motor / bak).  Dan weet je zeker dat jij niet met je voetjes etc. klem komt te zitten mocht de auto van de krik afdonderen.

Jeff

Citaat van: zyra op 07-06-2010 18:06:11
ik woon alleen niet meer in marken maar in biddinghuizen (flevoland) heel lief en vindt het ook niet erg om een stuk te rijden hoor! maar vindt het wel lullig als ik niks kan geven  :-[

Waneer is de minimeeting, wil ook wel een helpende hand geven, heb het alleen zelf nog nooit gedaan.... Dus als iemand het wilt doen en een setje extra handen kan gebruiken wil ik best mee helpen!

Mooi dat het gelukt is met het bedieningsgedeelte van de ramen  :eusa_clap:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

henry classic v70

Citaat van: Jeff op 07-06-2010 18:54:55
Waneer is de minimeeting, wil ook wel een helpende hand geven, heb het alleen zelf nog nooit gedaan.... Dus als iemand het wilt doen en een setje extra handen kan gebruiken wil ik best mee helpen!

Ik zou zeggen organiseer wat, kan niet zo moeilijk zijn

verburgh

Citaat van: henry classic v70 op 07-06-2010 19:09:00
Citaat van: Jeff op 07-06-2010 18:54:55

Ik zou zeggen organiseer wat, kan niet zo moeilijk zijn
Kan ik straks tien auto´s doen  ;D