The Black Pearl

Gestart door zyra, 17-05-2010 22:57:57

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

Citaat van: elianmars op 09-06-2010 21:50:53
Citaat van: zyra op 09-06-2010 21:47:57
SS = ???

Dat was mijn eerste Volvo. Een 854 T-5, kleur silversand (ss, dus) metallic.
Laast toch nog een foto van gepost,Mooi ding  ;)

zyra

ahh okey :D zat al te denken aan onderdelen met afkorting SS :D

voor mezelf vindt ik het niet erg dat de pearl nu 2 ton meer heeft gelopen als dat de klok aangeeft. betekend wel dat zodra de klok los gaat voor een boordcomputer ik de klok weer op de orginele stand zet, eerst dus even een pennetje scoren op de sloop zodat ik de stand in de computer uit kan lezen :)

verburgh

Thuur heeft een goeie tekoop  ;) of misschien al verkocht  ???

zyra

Bij dirk er 1tje voor me te wachten in een doosje tot ik het geld heb om hem te betalen ;)

verburgh

Citaat van: zyra op 09-06-2010 23:18:01
Bij dirk er 1tje voor me te wachten in een doosje tot ik het geld heb om hem te betalen ;)
Misschien kan je hem inruilen  ;D

reneetje

Alles wees er al op dat ie meer had gelopen , mooi kutje iig.... :-\

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

zyra

vandaag de draagarm vervangen links voor en de remblokjes link achter. Morgen gaan de remblokjes rechtsachter er onder en gaan we even met kit de stuurkogelhoes dichtsmeren. er zit gewoon een klein scheurtje in en hoeft dus helemaal niet perse vervangen te worden. Dit wordt nog wel gedaan maar niet direct.

Uitlijnen van de auto laat ik ook nog even zitten gezien ik nu toch niet zoveel rij en ik de draagarm rechts dan ook gelijk wil vervangen.. moet wel eventjes wachten maar dat gaat zeker goedkomen.

Maandag kan hij in ieder geval naar de keuring terug en krijgt hij de stempel op zijn kont ;)

Ik merkte in ieder geval wel al goed verschil met de nieuwe draagarm er onder  :eusa_dance:

850estatetdi

Freakybaby

Nou, als het goed is dat ie weer doet wat je zegt..

Je hebt de draagarmen toch wel vervangen voor nieuwe alter 1 draagarmen he? Dan kan je de bussen en fusee kogel nog los vervangen. Anders is het de volgende keer ook weer een hele draagarm.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

850estatetdi

Citaat van: Freakybaby op 11-06-2010 00:30:54
Nou, als het goed is dat ie weer doet wat je zegt..

Je hebt de draagarmen toch wel vervangen voor nieuwe alter 1 draagarmen he? Dan kan je de bussen en fusee kogel nog los vervangen. Anders is het de volgende keer ook weer een hele draagarm.
nee zijn vervangen voor alter2 draag armen
maar de oude alter1 heeft ze nog dus daar komen nieuwe bussen in en fusekogel en die gaan op de plank

Freakybaby

Lijkt me handig.. dat aluminium slijt niet (echt) het zijn puur de kogels en rubbers die verslijten.
Is een beetje zonde van het geld om steeds nieuwe draagarmen te kopen als je toch de versie hebt waar je makkelijk poly rubbers in kan zetten en dan hooguit nog af en toe een kogeltje moet wisselen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

850estatetdi

ja ik heb het al tegen dr gezegt dat ze die niet weg moest gooie dus die is ook netjes de kofferbak in gegaan

zyra

zo ook de stuurkogelhoes is gekit en de remblokken rechtsachter zitten er ook weer onder. Maandag naar de garage voor de stempel en dan kunnen we langzaamaan beginnen met het op knappen van de pearl..

we gaan er wat moois van maken...

Jeff

Spannend maandag en mooi werk hoor, gelukkig komt dan toch nog alles goed! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

verburgh

Citaat van: zyra op 11-06-2010 18:40:01
zo ook de stuurkogelhoes is gekit en de remblokken rechtsachter zitten er ook weer onder. Maandag naar de garage voor de stempel en dan kunnen we langzaamaan beginnen met het op knappen van de pearl..

we gaan er wat moois van maken...
Waarom de stuurkogelhoes gekit  ???