xenon

Gestart door deepdiver, 20-05-2010 21:07:18

Vorige topic - Volgende topic

deepdiver

Hoi
IK zit met de volgende vraag, is het mogelijk om de lamp zelf bv 4300k te wisselen voor een 5000k of 8000k zonder dat je alles moet vervangen balasten en dergelijken. ???

Misha

Ja hoor.
Lampen hebben redelijk standaard aansluiting.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

deepdiver

hoi Misha

bedankt voor je snelle reactie ik wist het niet zeker ik dacht dat je je balasten moest vervangen ivm
andere weerstanden oid

Mzzl Edwin

mevita

M,n bi-xenon gaat aan de bestuurderskant niet meer aan, ik vermoed de ballast, mijn vraag is nu zit aan de rechterkant een normale ballast en gaat dat werken als ik de kapotte ballast links vervang door zo,n slim line(dunne platte) dus aan 1 kant een dikke en aan de andere kant een dunne?

gr mevita

UserID6342

Controleer idd eerst je lampje even aan de rechtse kant erin doen dus of het idd het lampje / ballast wel is.  Brandt het lampje, als je het aan de rechtse kant aansluit wel dan weet je zeker dat je ballast kapot is.

Jeff

Normaal gesproken kan je dit gewoon vervangen, dus je kunt er ook voor kiezen om een slimbalast aan te schaffen. Echter gebeurd het vaak dat als er eenmaal iets stuk gaat dat het andere dan ook snel stuk gaat, daarom kan je denk ik beter iets meer geld uit geven en een nieuw setje kopen dan heb je altijd sper mocht er naar verloop van tijd nog iets stuk gaan! :)

Maar net wat Dirk zegt, wissel de lampjes eens om en kijk of het lampje op de andere ballast wel werkt!

Kijk eens bij Maxi Cartuning in Hengelo anders, die levert goeie en nette setjes! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mevita

Dank voor jullie tips, heb intussen al een nieuw bi-xenon setje met slim-ballasten  gescoord op ebay voor 34 euries incl verzenden duitsland(m,n schoonvader woont net over de grens) hou ik de oude voor reserve onderdelen heb er volgens mij ook nog garantie van 2 jaar op,

gr mevita

Jeff

Mooi opgelost dus, succes met de inbouw! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

)()()sT

Kun je me nog zo'n setje scoren Math? ;D
Ik heb er eentje nodig voor de Yaris  8)