Show je dakkoffer

Gestart door DerWeis, 22-05-2010 13:08:42

Vorige topic - Volgende topic

mjansen

afgelopen winter op de classic, een thule atlantis.
Komend jaar mag hij mee op de N.

francois

zie kleine foto

grfr

RATFINK

BBS

Ammenooitniet zal ik zo'n ding op mijn dak zetten :eusa_snooty:

Het maakt niet uit waar je rijd, zie je een auto met een dergelijke veredelde hutkoffer op je dak kun je er donder op zeggen dat het weer een "Ollander" is die zijn mud piepers weer mee moet nemen. :eusa_boohoo:

;D ;D
Volvoloos....

RATFINK

Citaat van: BBS op 18-08-2012 23:02:05

Ach, als je twee kinderen hebt en met een tent op vakantie gaat is het niet anders. Ik zie mijzelf niet met zo'n sleurhut achter de auto rijden. Dit loopt tenminste nog gewoon 200+ richting de vakantiebestemming  ;D

BBS

Citaat van: RATFINK op 18-08-2012 23:07:54

Ach, als je twee kinderen hebt en met een tent op vakantie gaat is het niet anders. Ik zie mijzelf niet met zo'n sleurhut achter de auto rijden. Dit loopt tenminste nog gewoon 200+ richting de vakantiebestemming  ;D

Het is niet voor niks dat we een sleurhut hebben van 5,5 meter opbouw met z'n tweeën ;D
De tijd dat ik midden in de nacht op de knieën mij het snot voor de ogen sta te blazen omdat het luchtbed meent te moeten leeglopen, ligt mijlenver achter mij. :eusa_whistle:
Er is ook nog zoiets als zelfrespect ;D ;D
En trouwens, met een sleurhut kun je ook 120+ over de snelweg... ;D
Volvoloos....

RATFINK

Citaat van: BBS op 18-08-2012 23:15:34
Het is niet voor niks dat we een sleurhut hebben van 5,5 meter opbouw met z'n tweeën ;D
De tijd dat ik midden in de nacht op de knieën mij het snot voor de ogen sta te blazen omdat het luchtbed meent te moeten leeglopen, ligt mijlenver achter mij. :eusa_whistle:
Er is ook nog zoiets als zelfrespect ;D ;D
En trouwens, met een sleurhut kun je ook 120+ over de snelweg... ;D

Ieder zijn ding, veel plezier met je sleurhut.

)()()sT

Ja, dat heb gezien, getuige al die "mafkezen" met bijna slingerende combinaties en een verbruik van 1:5   :eusa_shifty:

Ik heb nog een Hapro box, maar zolang er geen kids zijn hoeft dat ding niet mee ;D

BBS

Ik heb ruim 25 jaar in een tent gekampeerd, maar als je eenmaal die luxe gewent bent van een caravan...
Maar gelukkig ieder zijn ding... De enigste keer dat ik nog in een tent kom is de feesttent. ;D
Volvoloos....

)()()sT

Haha! Deze tent tijdens de vakantie vond ik ook erg leuk. Ook echt iets voor Ratfink :)

Duell

Citaat van: BBS op 18-08-2012 23:27:12
Ik heb ruim 25 jaar in een tent gekampeerd, maar als je eenmaal die luxe gewent bent van een caravan...
Maar gelukkig ieder zijn ding... De enigste keer dat ik nog in een tent kom is de feesttent. ;D

Tja en als je niet van kamperen houdt, dan zijn beide opties niet aantrekkelijk.
Maar wel een hele gafe grote box Ratfink  ;D

rogerV701998

Het maakt niet uit waar je rijd, zie je een auto met een dergelijke veredelde hutkoffer op je dak kun je er donder op zeggen dat het weer een "Ollander" is die zijn mud piepers weer mee moet nemen. :eusa_boohoo:

;D ;D

Dat denk ik als die caravans onderweg zie, niet alleen een mud piepers mee maar ook een pannetje en een kookstel. :eusa_eh:

Vulk

Citaat van: BBS op 18-08-2012 23:27:12

Al eens aan een hotel gedacht? ;D

hanss850

Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Arthur v70

Om zoon lief toch wat meer ruimte te geven op de achterbak, toch maar een box aangeschaft in Frankrijk.

En wat een verademing is dat zeg ,en wat een ruimte ineens.