Show je dakkoffer

Gestart door DerWeis, 22-05-2010 13:08:42

Vorige topic - Volgende topic

tackle

daarom zei ik ook das mijn mening.

The Saint

Auto is niet meer van mij, dakkoffer ook niet meer:

No shirt no shoes, no pinball

Cesar

nivo-r

Deze koffer was een accessoires voor de v70 classic met de roofrails vanaf 1999.
de naam van de koffer is skiër/outdoor (zie vadis).
Ze zijn zeldzaam, ik heb er 3 jaar naar gezocht.

Laserblue

Citaat van: nivo-r op 22-05-2010 23:57:59
Deze koffer was een accessoires voor de v70 classic met de roofrails vanaf 1999.
de naam van de koffer is skiër/outdoor (zie vadis).
Ze zijn zeldzaam, ik heb er 3 jaar naar gezocht.

ook erg netjes  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

san

Wij hebben vorig jaar zo'n Aldi koffer gekocht en vind hem ideaal voor de sedan.Nu ben ik alleen op zoek naar een Volvo sticker die o.a. Ben op z'n koffer had/heeft.Dus geen eland oid maar de letters VOLVO en dan een wat grotere uitvoering.Bij Wilpac kon ik ze niet vinden op de site,heeft er iemand een idee waar ik die stickers kan krijgen?

V70 classic

Zie hier mijn antie Aerodynamica pakket  ;D.

.
Voor de run naar Italie even een rondje ducktape, vindt i fijn op de autobahn  :eusa_whistle:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

UserID6342

Citaat van: san op 23-05-2010 10:31:41
Wij hebben vorig jaar zo'n Aldi koffer gekocht en vind hem ideaal voor de sedan.Nu ben ik alleen op zoek naar een Volvo sticker die o.a. Ben op z'n koffer had/heeft.Dus geen eland oid maar de letters VOLVO en dan een wat grotere uitvoering.Bij Wilpac kon ik ze niet vinden op de site,heeft er iemand een idee waar ik die stickers kan krijgen?
Sander, bel anders Charo Reclame in Wijchen even, die maakt ze zo voor je in alle gewenste fonts, grootte, etc.  Is een neefje van me ;D

Spin!

Dakkoffer from hell...

Fijn als halverwege de trip vanuit Oostenrijk de slotjes defect gaan...achteraf was het natuurlijk mijn schuld, want ik reed 135 waar 130 was toegestaan, en daar kan een dakkoffer niet tegen, dat wisten de groene ridders van Der Autobahn!...aldus de aanwezige vrouwen  :eusa_doh:.

Vervolgens komen er 1834 auto's voorbij vliegen met dakkoffers zonder problemen...ahum.

www.vm-parts.nl

big ben

V70 classic

Citaat van: Spin! op 23-05-2010 14:32:21
Dakkoffer from hell...

Fijn als halverwege de trip vanuit Oostenrijk de slotjes defect gaan...achteraf was het natuurlijk mijn schuld, want ik reed 135 waar 130 was toegestaan, en daar kan een dakkoffer niet tegen, dat wisten de groene ridders van Der Autobahn!...aldus de aanwezige vrouwen  :eusa_doh:.

Vervolgens komen er 1834 auto's voorbij vliegen met dakkoffers zonder problemen...ahum.

http://i284.photobucket.com/albums/ll27/SpinT5R/Wintersport%202009/SDC10953.jpg

Mijn vrouw vindt dat zo een koffer begint te fluiten bij 200  :evil: .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Snellebaksteen

:eusa_eh:
Topic is 2 jaar oud..
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

MacMouse

blijf ik het leuk vinden ;)

Volvo S40 2.0 1997
Volvo V70 2.5 TDI AUT 1999

Snellebaksteen

In dat geval, hier is de dakkoffer nog blauw op de Kliko 855:

En hier heb ik hem zwart gemaakt voor op de V70:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.