Meegespoten zij- en bumperlijsten

Gestart door BenC70ES, 12-02-2004 21:52:15

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

850R met alles meegespoten en chromé volans en witte pinkers rondom...

Heel mooi resultaat op een zwarte vind k  :D  8) bling bling

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Turboooh

Errug mooi, alleen zal ik wel nooit kunnen wennen aan de typisch Amerikaans chromen wielen.

Peth©oni

Echt een heel vette actie..... ziet er echt netjes uit....  :o

en nu dan de volans-spinners.... vette rap uit den spiekers en helemaal de man zijn over de boulevard....  8)

Jeroentjuh

fabian

Superrrrrrrrrr mooi en erg netjes,dat idee zat ook in mijn hoofd maar nu weet ik het zeker,maar 1 vraagje?Hebben ze je  bumpers en ect eerst glad geschuurd? bvd Fabian

Reitse

BenC70ES

CiteerSuperrrrrrrrrr mooi en erg netjes,dat idee zat ook in mijn hoofd maar nu weet ik het zeker,maar 1 vraagje?Hebben ze je  bumpers en ect eerst glad geschuurd? bvd Fabian

Is mijn wagen niet...

Maar Scub@ had op zijn blauwe ook alles meegespoten, weet niet of 't al zo was bij aankoop of dat hij 't zelf heeft laten doen...

BenC70ES

Ik vind 't bij de 850 alleen mooi als 't op donkere kleuren is, bij een gele T-5R bijvoorbeeld is het afschuwelijk lelijk...

Geert-Jan

Kan ik mij volledig bij aansluiten.

Op een donkere kleur is het mooi.
Maar op lichtere kleuren neemt het volledig het accent weg wat de auto juist zo mooi maakt. :o

Volvo850Club lidnr.0504409

Jeroentjuh

Bij mijn eigen auto zijn ook alle bumpers, lijsten, .... in kleur gespoten (zwart metalic) vind het gewoon mooi..

whachamacollit

Heel mooi en inderdaad alleen bij donkere kleuren.

"Is het sap het knijpen waard"

Raf

tsja, ik vind dan weer dat een 850 geen meegespoten bumpers mag hebben!
ik vind het mooier origineel. dan koop je maar een S/V70!

Raf
De gustibus non disputandum est!

Harm_T5

Zooooo dat is echt wel SUPER mooi  ;D ;D ;D 8) !!! maarja alleen ik kan me inderdaad ook niet echt voorstellen dat je hier in nederland met die spuuglelijke chrome velgen rond rijd. Gooi er maar de donkere Thor velgen onder die nu onder de V70 Black edition zijn. Die zijn gaaf !! Aleen de gewone Thor velgen blijven ook erg fijn!!!  ;D
Keep on roffeling :D

Vogel

Echt heeeel strak zeg  :o. Alleen die chromen velgen zijn niet mijn smaak. :-\
Alleen ik begrijp niet helemaal waarom je bij een lichte auto niet alles mee zou "mogen" spuiten. Ik heb het bij mijn zilvere estate wel gedaan, vinden jullie dat nou echt zo lelijk  ??? ik vindt het wel mooi ;D
Forget the rest, Volvo is the Best

BenC70ES

Met uitzondering van een zilvere...  ;D nee bij de jouwe vind k het wel staan maar denk omdat dan weer de eerste 850 bumpers zijn...

In ieder geval is het op een gele T-5R echt niet mooi.