elc stoel

Gestart door 850estatetdi, 23-05-2010 16:24:24

Vorige topic - Volgende topic

850estatetdi

ik kan me rug leuning niet meer verstellen, heb de bekleding los gehaalt om te kijken en het motortje lag er los bij hij draait wel.
er zit een stang die door het motortje heen moet maar ik krijg dat stangetje niet los weet iemand hoe dat te doen is

alvast bedankt

850estatetdi

kan niemand me vertellen hoe ik die as er uit kan krijgen wil graag morgen weer kunnen rijden

Sbv

850estatetdi

ik ga is kijken wat ik hier lees zou ik hem er zo tussen uit kunnen halen maar dat wil dus niet
en het geen dat er tussen moet is dat motortje dat aan het eind van die draad zit zeg  dus niet het motortje zelf

Sbv

Ik weet dat een te lange(uitgerekte) kabel wel eens de oorzaak kan zijn dat de rugleuning niet meer omhoog wil.
Verder ben ik zelf op het forum nog niets anders tegengekomen eigenlijk

850estatetdi

het probleem is dat ik dus laat ik het zo zegen

je hebt het motortje zelf vandaar loopt die kabel naar dat andere ding toe naar de andere kant van de stoel dat ding zit niet meer om de as en daarom moet ik die as er uit hebben maar weet dus neit hoe

850estatetdi

ff een foto gemaakt misschien is dat duidelijker om uit te legen

850estatetdi

die as met die witte omhulsel die moet ik er dus uit hebben om dat ding dat los hangt er weer tussen te zetten

Ludo

Citaat van: 850estatetdi op 23-05-2010 19:24:20
die as met die witte omhulsel die moet ik er dus uit hebben om dat ding dat los hangt er weer tussen te zetten

Als ik me niet vergis, kan je die gewoon naar rechts trekken.  :eusa_think:

850estatetdi

idd tang er op klap emt de hamer en toen ging die er wel uit was bang dat die ergens vast zou zitten en ik iets stuk zou slaan.
maar hij zit er weer tussen maar nou heb ik weer een vraag waar zit de zekering voor de stoelen kan hem niet vinden

850estatetdi

het is later in gebouwd trouwens

Ludo

De stoelen hebben automatische zekeringen.
Zitten origineel onder het kapje, waar de normale zekeringen zitten.

Sbv

Citaat van: 850estatetdi op 23-05-2010 20:16:16
idd tang er op klap emt de hamer en toen ging die er wel uit was bang dat die ergens vast zou zitten en ik iets stuk zou slaan.
maar hij zit er weer tussen maar nou heb ik weer een vraag waar zit de zekering voor de stoelen kan hem niet vinden
Onder de motorkap volgens mij.

Volgens de 1995 handleiding zijn het
39 links
40 rechts

850estatetdi

hij zit niet in me zekeringenkast heb alle zekeringen na gekeken en alles was heel, wat ik wel ben vergeten te melden is dat er ook zelf getroken draden lopen van de bijrijders kant naar bestuurderskant en dan loopt er ook nog een draad naar me middenconsol

850estatetdi

Citaat van: Sbv op 23-05-2010 20:44:09
Citaat van: 850estatetdi op 23-05-2010 20:16:16
Onder de motorkap volgens mij.

Volgens de 1995 handleiding zijn het
39 links
40 rechts
waar zouden zekering 39 en 40 moeten zitten???

onder de motorkap gaat die maar tot 36