PKKKK (sleutel)dag in de polder 22 mei 2010

Gestart door jgvdv, 08-04-2010 00:34:45

Vorige topic - Volgende topic

850estatetdi

hallo mensen,

gezien ik best wel een onderdeel ben geworden van dit gesprek zal ik maar ff vertellen hoe of wat.
intercoler en radiateur zitten er in bij me zusje voor de deur er in gezet vervolgens was ik rond 2200 uur klaar.
handjes wassen de hond natuurlijk weer de auto in gedaan en op naar huis, rustig het dorp verlaten om vervolgens is te kijken wat die zou doen als ik hem is vol in de toeren deed en ja hoor de weg was zwart maar ik zat ook gelijk op de achter bank ;D
wat een vermogen had ik in eens volgens mij heb ik nog nooit zo brede glim lach op me gezicht gehad :eusa_dance:
1maal op de snelweg kwam ik een prius tegen en kon het toch niet laten om er ff voor te rijden gas los en vervolgens vol gas te geven en ja hoor ik zat weer op de achter bank maar er kwam bijna geen roet meer uit me uitlaat  :eusa_wall:
ik kwam met een zwaar roetende auto en ging weg met een zwaar roetende auto maar ik kwam thuis zonder roet en veel power.

kortom ik vond het een super dag met super mooi weer en veel hulp gehad met het opstarten van me auto nog bedankt er voor.

ook de geen die dit op gezet heeft heel erg bedankt was echt geweldig

ik zou zegen op naar de volgende pkkk dag

rpakuypers

Voor zo'n eerste meeting van jouw kant ben je al veelbesproken. In ieder geval mooi om te weten dat je amper 12 uur later ineens kunt genieten van je TDI. En daar was het ons ooit om te doen, zo'n PKKK-dag waar er genoeg "kenners" zijn en mekaar mooi kunnen aanvullen.

Helaas moet ik nu wel naar de chipper toe want ik neem aan dat je jou ecu niet wilt missen ?! Waar moet ik heen ?!

Groet,
Roger

850estatetdi

Citaat van: rpakuypers op 23-05-2010 00:18:32
Voor zo'n eerste meeting van jouw kant ben je al veelbesproken. In ieder geval mooi om te weten dat je amper 12 uur later ineens kunt genieten van je TDI. En daar was het ons ooit om te doen, zo'n PKKK-dag waar er genoeg "kenners" zijn en mekaar mooi kunnen aanvullen.

Helaas moet ik nu wel naar de chipper toe want ik neem aan dat je jou ecu niet wilt missen ?! Waar moet ik heen ?!

Groet,
Roger
ja mag hem een keertje een weekje lenen hoor :P
wat mij wel gelijk op viel is dat ik nu nog de helft aan brandstof kwijt was op de terug weg

rpakuypers

Citaat van: 850estatetdi op 23-05-2010 00:25:44

Groet,
Roger
wat mij wel gelijk op viel is dat ik nu nog de helft aan brandstof kwijt was op de terug weg

Dat kan kloppen, je gooit het nu niet meer onverbrand door de uitlaat naar buiten ....... Ik heb al een mailtje gestuurd en ben benieuwd wanneer ik weer op de achterbank kan gaan zitten na het kietelen van mijn gaspedaal.

Groet,
Roger

850estatetdi

Citaat van: rpakuypers op 23-05-2010 00:31:00

Groet,
Roger

Dat kan kloppen, je gooit het nu niet meer onverbrand door de uitlaat naar buiten ....... Ik heb al een mailtje gestuurd en ben benieuwd wanneer ik weer op de achterbank kan gaan zitten na het kietelen van mijn gaspedaal.

Groet,
Roger

het was wel een erg leuke ervaring om eerst in jou auto een stuk te rijden zoals die normaal is en 10 minuten later als die een chip heeft  ;D

Jeff

Jelle, mooi dat het gelukt is met het kleien, ben benieuwd naar je eind resultaat als de hele auto gedaan hebt! In ieder geval succes ermee man.

Robster480, ik heb je emmer nog zien staan... Ben hem alleen vergeten mee te nemen :$ Sorry, binnenkort snel maar een keer een poetsmeeting he ;D

Barry, wat een klus maar om de boel even te vervangen, gelukkig is het helemaal gelukt. Ben blij dat alles weer mooi en netjes draait man, binnenkort maar ff een stukje gaan rijden he ;D

Mensen super bedankt voor de organisatie, echt een geweldige meeting die echt super georganiseerd was. Gewoon netjes en gezellig sfeer! Kortom hoop dit nog vaker mee te maken, locatie was ook super! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

rpakuypers

Citaat van: 850estatetdi op 23-05-2010 00:32:15
Citaat van: rpakuypers op 23-05-2010 00:31:00

Groet,
Roger

Groet,
Roger

het was wel een erg leuke ervaring om eerst in jou auto een stuk te rijden zoals die normaal is en 10 minuten later als die een chip heeft  ;D

Altijd handig als je een voorbeeld hebt en het geeft ook de mogelijkheden aan. Jij weet dat de chip werkt en hoe een TDI met en zonder is en ik weet dat ik een TDI MET CHIP wil. Mooie win-win situatie ........

Groet,
Roger

tom480

Ziet er uit als een geslaagde meeting :)
Jammer dat ik moest werken, had graag langs willen komen.
- R1200GS -

jrkalf

JG, Jan, Bram,

Top dag.. Misschien dat jullie ook nog de foto's willen posten die de jongens van het 700 forum hebben geplaatst. Ik weet niet waar ik ze kan vinden, maar wil ze uiteraard graag zien.

Werkelijk een superdag. Wanneer is de volgende? ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

jgvdv

over een maand of 3 na de zomervakantie :D  :eusa_whistle:
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan