Gordelhouder klemt

Gestart door Jo suf, 26-05-2010 21:22:08

Vorige topic - Volgende topic

Jo suf

Beste forumleden,

Mijn gordel aan de bestuurderszijde rolt niet meer af.

Toen ik vandaag instapte en de gordel om deed, rolde het happerend af (dus steeds vastslaan net als bij hard remmen, hard aan trekken, botsing). Eenmaal om had ik geen bewegingsruimte meer. Toen ik de gordel weer af deed, rolde het niet meer op of af. Eenmaal thuis probeerde ik de gordel rustig en zachtjes op en neer te bewegen en toen rolde het weer wel op en af om na het opgerold te zijn niet meer af te rollen.
Ik heb dus geen gordel meer.
Ik heb al gezocht op het forum maar niets bruikbaars kunnen vinden.

Iemand een idee waarom en wat het probleem kan zijn en eventueel tips bij vervangen ervan..

JayJ

Gordel stuk, vervangen is de oplossing.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

Cornee

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, hoe heb je een en ander opgelost. Het lijkt mij vervanging van het oprolmechanisme, weet niet waar verkrijgbaar, suggestie?

H.G. Cor van der Veen

crvdve@gmail.com

FRANQ

"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

spijky

Vervangen> door nieuw > Volvo dealer

Gebruikt > Sloop

Succes
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

trimix

heb nog wel enkele liggen compleet .. gebruikt dan

arjen850

UserID6342

Goh, jullie ook al allemaal ;D  Ik heb er ook nog wel een paar, Erwin heeft er ook vast nog wel wat liggen, dus keuze zat ;D ;D

FRANQ

Bij een tweedehands gordel is het niet onverstandig de gordel geheel uit te rollen en te inspecteren.
mogen geen scheurtjes in zijn, geen haaltjes, geen stiksels die niet meer goed zijn etc.
Een gordel moet gewoon helemaal in orde zijn.

arjen850

Citaat van: FRANQ op 06-08-2010 13:53:50
Bij een tweedehands gordel is het niet onverstandig de gordel geheel uit te rollen en te inspecteren.
mogen geen scheurtjes in zijn, geen haaltjes, geen stiksels die niet meer goed zijn etc.

Al lang gedaan bij de demontage.. We verkopen hier geen zooi he :eusa_hand: :eusa_naughty:

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 06-08-2010 17:18:57
Citaat van: FRANQ op 06-08-2010 13:53:50

Al lang gedaan bij de demontage.. We verkopen hier geen zooi he :eusa_hand: :eusa_naughty:
Helemaal + 1 !!  Troep donderen we zelf wel weg.

FRANQ

Niet iedereen is zo eerlijk als jullie.

rondom

ik heb het zelfde probleem met de bestuurders gordel , moet dus compleet vervangen worden , das dan lekker.   :-(

elianmars

Citaat van: rondom op 12-08-2010 13:54:46
ik heb het zelfde probleem met de bestuurders gordel , moet dus compleet vervangen worden , das dan lekker.   :-(

25 euro kosten en een half uurtje werk ;)