Laurens' 850

Gestart door laurensvdg, 27-05-2010 21:28:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thuur

Heb je de kofferbak zo vol liggen of zijn je veerschotelrubbers "verlengd"?


Gr ;D

laurensvdg

In ieder geval ligt de kofferbak vol (zoals dat meestal bij mij het geval is) en of de veerschotels verlengd zijn???

Heb in ieder geval vandaag mijn Haynes repairmanual binnengekregen zodat ik lekker aan de gang kan :D
Ook geprobeerd mn veerpoot te monteren maar die past dus serieus niet.. Boardcomputer in de weg. jammer

Ludo

Citaat van: laurensvdg op 02-06-2010 22:21:20
Ook geprobeerd mn veerpoot te monteren maar die past dus serieus niet.. Boardcomputer in de weg. jammer

Daar zou ik wel eens een foto van willen zien.
:eusa_think:

UserID6342

Citaat van: Ludo op 02-06-2010 22:23:45
Citaat van: laurensvdg op 02-06-2010 22:21:20
Ook geprobeerd mn veerpoot te monteren maar die past dus serieus niet.. Boardcomputer in de weg. jammer

Daar zou ik wel eens een foto van willen zien.
:eusa_think:
Ik ook eigenlijk wel, ben erg benieuwd.  Denk dat TS de Haynes nog maar eens moet lezen...

laurensvdg


UserID6342

Duidelijke foto's, maar waar zit nu je boardcomputer dan ?  Geloof me nu maar, dit is echt wel netjes passend te krijgen hoor..... Hoe, daar gaan we morgen mee verder ;D

jrkalf

Joh, dat kabeltje kan je iets optrekken en omleggen. Even goed zoeken naar de t-reps ;D

Andere optie is dat zwarte metale plaatje even los te schroeven en het kabeltje daar onderlangs te leggen. Als het goed is kan je zien dat er tussen de boardcompu en de veerpoot nog wat ruimte is
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

jrkalf

2de post in korte tijd: maak een mooi blogje aan. Dit forumgedeelte is eigenlijk alleen maar om jezelf voor te stellen.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Ludo

Citaat van: jrkalf op 02-06-2010 23:49:17
Als het goed is kan je zien dat er tussen de boardcompu en de veerpoot nog wat ruimte is

Er zit daar geen boordcomputer.

jrkalf

Citaat van: Ludo op 02-06-2010 23:52:09
Citaat van: jrkalf op 02-06-2010 23:49:17
Als het goed is kan je zien dat er tussen de boardcompu en de veerpoot nog wat ruimte is

Er zit daar geen boordcomputer.
Whatever dat ding ernaast is dan ;D
Zou je het apparaat een naam willen geven?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

UserID6342

Ehm, even goed in de glazen bol gekeken, nog wat meer wrijven erover en ja hoor, daar is tie dan:











ABS controller

laurensvdg


Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

laurensvdg

under contruction

sean850

Welkom op het forum hier en veel plezier met je auto.

Heb je toevallig ook op het rallye forum gezeten naam komt me bekent voor  ;D


Groeten Sean