ring sleutel 36

Gestart door 850estatetdi, 28-05-2010 12:18:59

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: -D©©©L- op 28-05-2010 21:05:32
Citaat van: -D©©©L- op 08-09-2009 00:04:17
Citaat van: Dirk342 op 07-09-2009 23:48:14
Ik ook Thuur, daar twijfel ik ook niet aan, maar ik heb hier samen met Erwin aan die buis gehangen, nu ben ik niet zo groot maar Erwin is toch een flinke vent.  We bogen er een koevoet op krom (naaf geblokkeerd met een heel dikke en zware koevoet), gaf geen spat dat kreng.  Ik krijg ze normaliter ook zo los, nog nooit problemen mee gehad, maar deze dus niet.  Die was echt te sterk voor Dirkie.

Ik heb voor de rechter steekas van een diesel ook al eens een flinke pers nodig gehad om hem uit het lager te krijgen, tonnetje of 20-30. Kwam los met een behoorlijke knal.
Het losmaken van de moeren is altijd nog gelukt. Soms wint de slagschroevendraaierd (een echte !)met dop 36 en een flinke voorhamer het zelfs van de lucht gereedschapjes.

Loopt het wiel van jou wagen ook zo vreselijk zwaar ?
;D Gelukkig niet ;D

nickk.

Citaat van: Dirk342 op 28-05-2010 19:12:22
Citaat van: nickk. op 28-05-2010 17:50:53
Voor t wiellager hoop ik van harte voor je dat de spline niet geloctited is.
Daar heb ik net zo'n mooi apparaatje voor als Marco, heel oud, maar oh zo goed.  Druk je de as er zo mee uit, fluitend.

Ja, maar daar kwam ie ook mee nadat ik die as dr uit gemept had. ;D

Sbv

Ik had ook gewoon zo een ding geleend op mijn werk. het was nog steeds redelijk zwaar, maar wel prima te doen om een as los te krijgen

850estatetdi

nou heb de moer los gekregen bij een garage koste 20 eurotjes maar kreeg de bouten van het wiellager niet los dus ben niets op geschoten en rij nu ook net zo lang door tot dat die er van zelf onder uit klapt

850estatetdi

Citaat van: MEN-O op 28-05-2010 20:47:36
Misschien te laat voor je, maar ik heb wel een sleutel 36 liggen... Ik woon in Enschede.
bedankt voor het aanbod maar is neit meer nodig ;)

Rob850turbo

ja , ik had hem ook gehad

Dop met luchtsleutel

Gr Rob

850estatetdi

heeft iemand een idee hoe de torx boutjes los te krijgen zijn waar je wiellager mee vast zit?
ben vandaag op jacht geweest naar een dop er voor maar iedereen moet ze bestellen en kan dan wel een weekje duren :eusa_wall:

Ludo

Citaat van: 850estatetdi op 29-05-2010 18:40:29
heeft iemand een idee hoe de torx boutjes los te krijgen zijn waar je wiellager mee vast zit?

Met een Torx dop 14.

850estatetdi

ja maar ik wou niet nog een week wachten met het wiellager vervangen gezien ik dinsdag met de auto naar boedapest moet

verburgh

Citaat van: 850estatetdi op 29-05-2010 19:06:17
ja maar ik wou niet nog een week wachten met het wiellager vervangen gezien ik dinsdag met de auto naar boedapest moet

Bel maandag een paar automaterialen zaken bij jou in de buurt en vraag of ze die hebben,Lijk me een beetje sterk dat ze die niet hebben,Dan zou een garage een week moeten wachten op gereedschap kan toch niet.

850estatetdi

ik ben vandaag echt bij alle auto zaken geweest en echt niemand heeft er 1tje
word niet veel gebruikt en moet dus echt bestelt worden

verburgh

Citaat van: 850estatetdi op 29-05-2010 19:27:38
ik ben vandaag echt bij alle auto zaken geweest en echt niemand heeft er 1tje
word niet veel gebruikt en moet dus echt bestelt worden

Vindt het heel vreemd.

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

850estatetdi