Waar is m'n aansluitkabel mistlampen

Gestart door 2.0keijzer, 13-02-2004 15:25:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2.0keijzer

omdat mijn (voor) mistlampschakelaar lam aanvoelde en de lampen het niet doen, dacht ik 'schakelaar eruit en repareren of vervangen'.
Tot mijn verbazing bleek er helemaal niets aan de schakelaar te zijn aangesloten!!!!!!
Gisteren onderste kap onder het stuur verwijderd en met een looplamp gezocht naar een loshangende kabel met plug. NIETS TE VINDEN!!
Alle bedrading ziet er origineel uit, is niet aan geprutst of zo, maar waar kan mijn mistlampkabel zijn ??? ???

Spim


RS2000

Die kabel zou links van de stuurkolom moeten liggen, daar zit de schakelaar ook altijd. Maarr, heb je uberhaupt wel mistlichten. Als je schakelaar niet is aangesloten...

Groetjes,
Marco

Reitse

Als de lampen het niet doen neem ik aan dat die er toch wel inzitten... zeker bij een T-5R....

2.0keijzer

Citaat van: RS2000 op 15-02-2004 17:15:48
Die kabel zou links van de stuurkolom moeten liggen, daar zit de schakelaar ook altijd. Maarr, heb je uberhaupt wel mistlichten. Als je schakelaar niet is aangesloten...

Groetjes,
Marco
Links van de stuurkolom? daar zit volgens mij de schakelaar voor het mistachterlicht!
Schakelaar zit rechts van de kolom, geheel links in het rijtje schakelaars, zoals het hoort volgens mij.
Ja, ik heb mistlampen voor, 't is een T5R.....

Bas850

Bij mij zit de knop ook links. Naast de verlichting
"to finish first, you first have to finish"

Spim

Net even gekeken, en bij mij,  Estate '94,  zit de Mist-Achterlicht
schakelaar Links van de stuurkolom.
Dus naast de Licht schakelaar.  

denkweb

meest rechtse schakelaar aan de linkerkant van het stuur (bij mij met een klein groen lampje dat aangaat als de mistlampen aan zijn).

2.0keijzer

STOM STOM!!! De knop voor de voormistlampen zit inderdaad gewoon links naast het stuur! De boel doet het dus gewoon! Enig raadsel blijft wat die mistlampschakelaar links naast de knop van de boodcomputer doet, hij zit er nu voor de sier....


denkweb

#10
Is dit dan exact dezelfde schakelaar?? Kan me dat nl. niet voorstellen!

Niet toevallig achterruit/spiegelverwarming?

Derks

Waarschijnlijk is hier iets anders op aangesloten geweest, illegale radardetector, Flitslampjes, etc.
Toen de auto verkocht werd de apparatuur eruit gehaald. Omdat het originele afdekkapje er niet meer was, de schakelaar gewoon laten zitten.

gr Derks

2.0keijzer

Hoort daar een afdekplaatje te zitten dan? welke volvo accessoires zouen hiermee in-/uitgeschakeld kunnen worden?
Zover ik kan zien heeft derks het bij her rechte eind ;)