Kloink virus

Gestart door fredtref, 29-05-2010 11:55:16

Vorige topic - Volgende topic

fredtref

Vanmorgen hoorde ik toen ik van de oprit afreed KLOINK, ik heb achter de trommels losgehaald en jawel de voeringen waren los van de handremschoenen, gelijk zag ik dat het geen kwaad kon om de schijven en blokken ook maar eens te gaan vervangen, ik heb vrij tot midden Juni dus een mooi klusje.

Volvo850 93

Hey Dat is wel beter tot midden juni vrij bent, Maar had je nooit iets gemerkt met de handrem

Mvg Dennie

fredtref

Citaat van: Volvo850 93 op 29-05-2010 13:27:24
Hey Dat is wel beter tot midden juni vrij bent, Maar had je nooit iets gemerkt met de handrem

Mvg Dennie

Nee ik gebruik nooit de handrem, maar ik heb zelfs niet gemerkt dat zij al langere tijd aan hebben lopen slepen  :eusa_think:, was goed te zien in de trommel, nu maar eens gaan zoeken waar ik het hele spul ga halen, voor en achter blokken en schijven

thuur

En daar haal je meteen de oorzaak aan:

Citaat van: fredtref op 29-05-2010 13:49:42
Nee ik gebruik nooit de handrem..

Gr :eusa_dance:

fredtref

Citaat van: thuur op 07-06-2010 23:24:34
En daar haal je meteen de oorzaak aan:

Citaat van: fredtref op 29-05-2010 13:49:42
Nee ik gebruik nooit de handrem..

Gr :eusa_dance:

Ja ik heb hier van geleerd om toch regelmatig even mijn handrem te gebruiken zodat alles gangbaar blijft

francois

gebruik je nooit de handrem

ook niet op een helling  :o

fredtref

Citaat van: francois op 21-06-2010 20:29:07
gebruik je nooit de handrem

ook niet op een helling  :o

Hier in het Gooi hebben wij geen heuvels, alleen verkeersdrempels  :eusa_dance:
Nee ik had hem nooit op de handrem staan, altijd in zijn P

razorx

Misschien een rare vraag, maar ik ben op zoek naar de oorzaak van een aantal bijgeluiden.

Klinkt je kloink binnen metalig?

fredtref

Citaat van: razorx op 22-06-2010 19:19:20
Misschien een rare vraag, maar ik ben op zoek naar de oorzaak van een aantal bijgeluiden.

Klinkt je kloink binnen metalig?

Ja, het klonk metaalachtig, anders kijk je even nog geen 10 minuten werk per wiel.