Richard's S70 2.5T **EINDE PROJECT..!!**

Gestart door Richard850, 30-05-2010 12:43:57

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Persoonlijk zou ik voor donker gaan, zie je veel minder snel wat op

spijky

Ik zou ook voor zwart gaan, heb ik zelf ook.
Ik vind het creme niks
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Thijssie!

Creme vind ik persoonlijk heel mooi, alleen jammer dat het geen vol leder is! ;)

elianmars

Als je voor creme wilt gaan, doe dan wel volleder. Straks heb je spijt van half leder. Is het trouwens wel half leder? De x70 heeft ook stoelen met half stof, half skai. En dat half skai wil nog wel eens gaan scheuren op het zit gedeelte.

Teddy81

Combinatie van beiden:
Zwart dashboard en kunststofonderdelen en tapijt en deurpanelen. Beige stoelen en bekleding in de deuren en bekleding op armsteun. Dat is het mooist.

Zo dus ongeveer:

Thijssie!

Citaat van: Teddy81 op 02-07-2010 12:19:29
Combinatie van beiden:
Zwart dashboard en kunststofonderdelen en tapijt en deurpanelen. Beige stoelen en bekleding in de deuren en bekleding op armsteun. Dat is het mooist.

Zo dus ongeveer:
http://www.autospectator.com/cars/files/images/2008-Volvo-C30-06.jpg

Wat ziet jouw 855 er mooi uit van binnen! :o

;D

)()()sT

Ja maar dat bestaat niet in onze setup. Ik had in mijn vorige 850 ook tijdelijk beige lederen stoelen in het zwarte interieur.
Was best mooi hoor...

Als ik Richard was zou ik even doorzoeken naar een donker interieur. Anders moet je dus ALLES gaan ombouwen. Nu hebben Marcel en Sander daar wel ervaring mee, maar toch  ;D
Een S70R interieur zou helemaal top zijn.

Teddy81

Ow ja, Joost had dat een tijdje. Blijft echt mooi! En als je dan toch een andere kleur interieur wilt hebben eventueel, waarom niet een combinatie maken die nooit geleverd is maar wel heel mooi staat! ;D

Ja ik ben wel tevreden over mijn interieur in mijn 850 Thijs!! Hahaha  :eusa_wall:

Richard850

Haha, dat wordt een moeilijke keuze dus.

Ik kan het hele complete interieur krijgen voor €300,-

-Stoelen
-Achterbank
-Deurpanelen
-Alle kunstofdelen
-Vloerbedekking

De auto heeft nog geen 150.000 gelopen...

Zelf zit ik ook te twijfelen

Sem

Citaat van: Richard850 op 02-07-2010 12:34:57
Haha, dat wordt een moeilijke keuze dus.

Ik kan het hele complete interieur krijgen voor €300,-

-Stoelen
-Achterbank
-Deurpanelen
-Alle kunstofdelen
-Vloerbedekking

De auto heeft nog geen 150.000 gelopen...

Zelf zit ik ook te twijfelen

Heb geduld... het komt vanzelf...    Ik vind beige erg mooi, maar wel graag volleder dan. (Heb ik ook ;)) Afijn... dat half leren interieur zou ik als ik jou was niet aan beginnen.... zo veel werk en dan nog niet naar je zin. Mijn auto kocht ik met 107dkm en heeft nu 170dkm gereden... dan is beige nog wel mooi, maar je ziet het wel achteruit gaan... dat heb je bij zwart lang niet zo.

Komt echt wel goed....    Bovendien zou ik eerst voor Nebula's gaan... hahaha  ;D  Geintje

wepster

he richard

pakketje al binnen ;D

oja ik ben ook voor creme wit gegaan ;D

Sbv

Ik heb een S70R gehad met licht en met donker interieur, maar dat lichte is er heel snel uitgegaan. Scheelde ook dat het donkere interieur bijna 100000 km minder erop had zitten.
Heb mijn wederhelft de keuze gegeven wat ze graag wou hebben -> donker in ons geval.

Voordeel van licht is wel dat het wat minder warm is op een dag zoals vandaag

Richard850

Ja, ik denk inderdaad dat ik toch maar wacht tot ik wat moois tegen kom.

Op donker leer valt alles veel minder snel op, het is inderdaad wel ietsjes warmer. Maarja, elk voordeel heeft z'n nadeel..!!

Ik zoek nog ff verder..!!

Richard850

Zo...

Inmiddels heb ik weer iets in gedachten, alleen weet ik niet als dat mooi lijkt bij de auto.

Namelijk het laten wrappen van mijn motorkap met ECHT carbon folie, mij spiegelkapjes worden sowiesow gedaan....

Graag jullie mening, over het laten beplakken van mijn motorkap...

Sven850

Vind het zelf mooier op een lichte auto, meer contrast. Zou het lekker zo laten.
XC40 T4 Recharge