Richard's S70 2.5T **EINDE PROJECT..!!**

Gestart door Richard850, 30-05-2010 12:43:57

Vorige topic - Volgende topic

innocenti

Erg gave auto Richard. Gave combi donkere velgen met donkere lak. En verlagen maakt m af.

Rudy-M

Ziet er goed uit!
Wat is de ET-waarde van die velgen eigenlijk? Ze vullen netjes de wielkasten, of heb je spacers?

verburgh

Zeker mooi  :eusa_clap: @ Rudy-M heb jij al spacers?

Rudy-M

Nog niet. Is in progress ;)

Zie trouwens ook dat de enkel de kogel van de trekhaak verwijderd is. Goed dat dat gelukt is, bij mijn ex-R heb ik alles maar weg gehaald, zo vast gerot zat het.

Richard850

Citaat van: Rudy-M op 18-06-2010 21:25:13
Nog niet. Is in progress ;)

Zie trouwens ook dat de enkel de kogel van de trekhaak verwijderd is. Goed dat dat gelukt is, bij mijn ex-R heb ik alles maar weg gehaald, zo vast gerot zat het.

ET-Waarde van de velgen is geloof ik 43.

Het heeft mij ook wel wat moeite gekost hem eraf te krijgen hoor... Maar zit er ook wel sterk aan te denken om hem helemaal weg te halen...

Richard850

Zo.....

Gistermorgen vroeg vertrokken naar Haaksbergen. Daar moest ik zijn om 10.30 om de uitlaat te laten monteren. Echter werdt dit iets later omdat ze nog met een Ferrari 355 Spider bezig waren, tjeee, wat een bak was dat zeg!

Maargoed, uitlaat zit er inmiddels alweer bijna 200km onder, en ik moet zeggen dat die wel erg lekker klinkt. Ik vindt het zelf niet te overdeven.

Wel heeft die me gezegt, dat als het geluid te erg wordt, dat ik er dan evt. een ander sierstuk onder kan zetten, deze werkt als een soort trompet, en bepaalt mede het geluid...

Helaas geen foto's nog van het systeem onder de auto :-[ :-[

Ludo

Citaat van: Richard850 op 25-06-2010 11:38:27
Wel heeft die me gezegt, dat als het geluid te erg wordt, dat ik er dan evt. een ander sierstuk onder kan zetten, deze werkt als een soort trompet, en bepaalt mede het geluid...

Heeft het sierstuk ook zo'n oranje kleur?.
Dat word precies de nieuwe rage.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,11621.msg858675.html#msg858675

;D

Richard850

Citaat van: Ludo op 25-06-2010 17:11:21
Citaat van: Richard850 op 25-06-2010 11:38:27

Heeft het sierstuk ook zo'n oranje kleur?.
Dat word precies de nieuwe rage.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,11621.msg858675.html#msg858675

;D

Haha nee egt niet, maar hij blijft gewoon zoals die nu is. Het klinkt super zo..!!

Die toeters wordt je kenttergek van inmiddels ja...

Sem

Citaat van: Richard850 op 18-06-2010 02:02:28
Bedankt voor de reacties:D

Meguairs werkt perfect op metallic lak, geen probleem

Citaat van: elianmars op 17-06-2010 19:33:18
Heel mooi, Richard!  :eusa_clap:

Wanneer kwam de XC grill er ook al weer in?  :eusa_think: ;D

Tja, ik had er 1 via markplaats gekocht, kreeg ik hem  in huis, is het 1 voor de V70N

Wat een mooie auto! Dat zijn originele Pegs toch? Ik vind je gril zo perfect... ik snap echt niet waarom iedereen toch zo'n XC gril er in wil hebben!? Op mijn 2.5T zit ook nog de originele en overal waar ik kom hoor ik telkens dat ik een XC gril moet monteren... ECHT NIET!

Verder echt een heerlijke auto! Ga zo door!

Richard850

Citaat van: Sem op 26-06-2010 19:32:58

Tja, ik had er 1 via markplaats gekocht, kreeg ik hem  in huis, is het 1 voor de V70N

Wat een mooie auto! Dat zijn originele Pegs toch? Ik vind je gril zo perfect... ik snap echt niet waarom iedereen toch zo'n XC gril er in wil hebben!? Op mijn 2.5T zit ook nog de originele en overal waar ik kom hoor ik telkens dat ik een XC gril moet monteren... ECHT NIET!

Dankje ;D

De Pegs zijn gewoon imitatie hoor, alleen dan de goede haha.

Ik vindt zo'n XC grill ook wel mooi hoor, maar aan de andere kant vindt ik dit ook wel wat hebben, icm. de kleur van de auto. Ik twijvel eerlijk gezegt nog een beetje...!

Sem

Citaat van: Richard850 op 27-06-2010 12:48:38
Citaat van: Sem op 26-06-2010 19:32:58

Dankje ;D

De Pegs zijn gewoon imitatie hoor, alleen dan de goede haha.

Ik vindt zo'n XC grill ook wel mooi hoor, maar aan de andere kant vindt ik dit ook wel wat hebben, icm. de kleur van de auto. Ik twijvel eerlijk gezegt nog een beetje...!

Nou hou ik van fabrieks-originaliteit dus tja...  ik vind die blokjes gewoon echt veel te grof! Ik heb de originele gril el nu een paar keer gezien, maar dan met de verticale-spijtjes in antraciet gespoten! Erg mooi en minder ordinair! Afijn.. smaken verschillen natuurlijk dus doe wat je zelf mooi vindt...

Mooi Pegs dan idd! Zien er strak uit zo.. Ik had Nebula's onder m'n S70 2.5T zitten zoals je hier kan zien: http://i48.tinypic.com/afamat.jpg    Ik vond het echt dramatisch rijden... Nu de 16" Perfo's er weer onder en nog geen moment spijt gehad! Jajaja... fabrieks-originaliteit!

Richard850

Citeer

Nou hou ik van fabrieks-originaliteit dus tja...  ik vind die blokjes gewoon echt veel te grof! Ik heb de originele gril el nu een paar keer gezien, maar dan met de verticale-spijtjes in antraciet gespoten! Erg mooi en minder ordinair! Afijn.. smaken verschillen natuurlijk dus doe wat je zelf mooi vindt...

Mooi Pegs dan idd! Zien er strak uit zo.. Ik had Nebula's onder m'n S70 2.5T zitten zoals je hier kan zien: http://i48.tinypic.com/afamat.jpg    Ik vond het echt dramatisch rijden... Nu de 16" Perfo's er weer onder en nog geen moment spijt gehad! Jajaja... fabrieks-originaliteit!

Ow, haha okay...!! Opzich een kwestie van smaak he, daarom twijfel ik ook nog een beetje.

Pegs zijn nu super, afgelopen winter laten spuiten...

Die Nebula's zien er ook niet verkeerd uit, was dat 17 of 18" ??

Sem

Citaat van: Richard850 op 28-06-2010 01:26:47

Ow, haha okay...!! Opzich een kwestie van smaak he, daarom twijfel ik ook nog een beetje.

18" origineel BBS....  Gaan binnenkort de verkoop in.

Richard850

Citaat van: Sem op 28-06-2010 13:51:11
Citaat van: Richard850 op 28-06-2010 01:26:47

18" origineel BBS....  Gaan binnenkort de verkoop in.

OEI..!!! Mooi spul...

Richard850

Zoals de meesten weten ben ik opzoek na een leder interieur...

Dit lijkt dus geen makkelijke zoektocht, aangezien er alleen maar V70 interieurtjes zijn.

Nu kan ik voor een koopje een creme interieur kopen, dit is half leer, maar wel zeer netjes.