[FORUM-MEETING] iMIV inbouw meeting

Gestart door atbob, 31-05-2010 12:23:29

Vorige topic - Volgende topic

atbob

Ik ben denk ik niet de enige Volvo rijder die de iMIV nog op zijn wensenlijstje heeft staan. Met de langere vakantieritten voor de deur lijkt het me mooi om voor 1 juli de iMIV erin te hebben!

Het idee is als volgt: ergens in het midden van het land, overdekte lokatie, krijgen we eerst uitleg van Volvotech over de inbouw. Dan gaat ieder zelf aan de slag in zijn eigen auto. Mocht het niet werken naar behoren of je loopt ergens tegenaan, dan is Bob van Volvotech erbij om te helpen.

Het voordeel voor je is dat je geen inbouwkosten hebt, terwijl er wel de support is van Volvotech. Voorwaarde is dat we wel met voldoende mensen zijn die met deze actie een iMIV willen kopen. Het minimum voor deze meeting is 5.

Voor degene die niet weten wat de iMIV is: als je een iPod op een wat oudere Volvo wilt aansluiten is dit de oplossing. Hoge kwaliteit, integratie met je HU radio. Zelfs video op RTI scherm en achteruitrijd-camera is mogelijk. Kijk op de site van www.volvotech.nl voor meer info, welke bij jouw wensen & auto past.

Graag zie ik hier aanmeldingen voor deze dag. Datum probeer ik nog vast te stellen i.o.m. Volvotech en degene die zich aanmelden, en de lokatie (wie weet er nog een geschikte plek?). Ik hoop op een zaterdag eind juni (26e).

Wie doet mee met koop & inbouw dag?
- atbob (v70)
-

-D©©©L-

)()()sT

Ik zie zo gauw bij die iMIV ook alleen maar de nieuwere generatie Volvo's staan.
Voor onze modellen zie ik alleen zo'n Blitzsafe-achtige voorziening die je gewoon op je wisselaaringang prikt.

atbob

Ik zie bijvoorbeeld:

- SC700,710,727,800,801,802,805,810,813,815,816,900/SR906 Radio

Klik 'Select bij Volvo model', onderaan 'Other models'.

Zelf wil ik 'm inbouwen in mijn V70 (2002), maar we hebben ook nog een 850 voor de deur staan en daarom heb ik daar ook naar gekeken.

Marc O.

Vind het op zich wel interessant maar ik worstel nog een beetje met de prijzen van die dingen. Voor mij zou het neerkomen op 125 Euro voor de iMIV en zo'n 90 Euro voor een fatsoenlijke houder. Of wordt er een beetje leuke korting gegeven op die iMIV's?
...The Nile isn't just a river in Africa...

jrkalf

Ik zie bij volvotech toch echt bij de iMIV staan dat het voor een HU-1205 model is.
Voor de prijzen die op de site staan zou ik bijna voor een MKi9200 van Parrot gaan. Ongeveer dezelfde prijs en werkt ook als Carkit. Wat ik bij de iMIV zie staan is dat het eigenlijk alleen als iPod connector dient.

Ieder z'n ding natuurlijk, ik stip alleen een andere goed mogelijke optie aan.

... Ik doe overigens niet mee. Ik heb zelf een MKi9200 gekozen en ben er zeer tevreden mee.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

atbob

Wegens te weinig animo sluit ik hierbij de oproep.