iemand die wil sleutelen?

Gestart door zyra, 01-06-2010 00:36:52

Vorige topic - Volgende topic

zyra

is er toevallig iemand hier die mijn draagarm + stuurkogelhoesje wil vervangen voor mij tegen een leuk prijsje? eigenlijk moet hij morgen al terug voor de herkeuring maar dat ga ik zowiezo niet redden :eusa_snooty: hoop via deze weg wat hulp te vinden want zelf durf ik het niet echt aan :-[

verburgh

zyra

de stuurkogel hoesje moet ikde oude van mee nemen voor de maat, brezan zou ze wel op voorraad hebben liggen...

de draagarm kan ik morgen zo ophalen bij elferink...

verburgh

Citaat van: zyra op 01-06-2010 00:57:10
de stuurkogel hoesje moet ikde oude van mee nemen voor de maat, brezan zou ze wel op voorraad hebben liggen...

de draagarm kan ik morgen zo ophalen bij elferink...

Lees thuur zijn laaste post is  ;)

zyra

fuseekogel is toch heel iets anders als een stuurkogel ??? ik raak helemaal in de war van die hoesjes :O

Daytonawim pb'de vanavond:

CiteerSorry, ik haal de stuurkogel en de fusse kogel door elkaar, de fusse zit vast aan je draag arm,
en je stuurkogel gaat naar je stuurstang en stuurhuis toe.

snap er even niks meer van ???

verburgh

Citaat van: zyra op 01-06-2010 01:06:51
fuseekogel is toch heel iets anders als een stuurkogel ??? ik raak helemaal in de war van die hoesjes :O

Daytonawim pb'de vanavond:

CiteerSorry, ik haal de stuurkogel en de fusse kogel door elkaar, de fusse zit vast aan je draag arm,
en je stuurkogel gaat naar je stuurstang en stuurhuis toe.

snap er even niks meer van ???

Wat staat er op je afkeur lijstje?

zyra

afkeurpunten:
-linksvoor RAW stuk
-linksvoor stuurkogelhoesje
-linksvoor (voorste)draagarmrubber
-remblokken achter

adviespunten:
- aan achterzijde zijn aan beide kanten buitenste lampjes stuk

Jeff

Dan hoef je geen nieuwe draagarm maar alleen een rubber..
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

zyra

rubber zit geperst dus die krijg ik er toch nooit in? ;)

Robster480

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

evanmandos

hee Zyra, ten eerste handig om te weten waar je woont natuurlijk :P(mijn gereedschap ligt in friesland, misschien beetje ver, gezien je blijkbaar in de buurt van elferink woont :))

verder moet je even een nieuwe moer voor de stuurkogel meenemen, die zit er bij de brezan volgens mij niet bij en de oude hergebruiken kan lastig worden als je hem eraf moet slijpen.(is volgens mij een m14 moer). ennatuurlijk even uitlijnen na de tijd, maar das dan weer niet noodzakelijk voor de apk...

verder kun je het hele spul, inclusief remblokjes achter, in zo'n drie uurtjes vervangen als je geoefend bent, dus in ruil voor een kratje is er vast wel iemand die je wil helpen ;P

Freakybaby

Citaat van: zyra op 01-06-2010 02:09:57
rubber zit geperst dus die krijg ik er toch nooit in? ;)
Citaat van: Robster480 op 01-06-2010 03:34:09
Inderdaad ;)

Als je de juiste draagarmen hebt dan is het rubber los te krijgen..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn